Hihihi... MOGNA ;) Du är ju bara några år äldre än jag och jag känner mig inte ens vuxen ännu :D
Är fullständigt omogen och hopplös ;)
Det braiga m AF-borgen är ju att man får hålla på till 07 :) (varför man måste sluta då vet jag inte, kanske för att personalen vill gå hem moooahahahahaha).
Tippar att jag kommer att somna sittande vid 3-4-tiden (på det sättet har jag blivit gammal) ;) man orkar lixom inte längre!!!! Fast man är nog lagom speedad på sin bröllopsfest kan jag tänka. Hmm undrar om det ens blir någon "bröllopsnatt" att tala om efter den festen. Jag sa t Daniel häromdagen att för att försäkra oss om att det ska bli nåt så kanske vi ska smita iväg under festen innan vi blir för trötta och för berusade för att orka. :D Haha låter som att det är ett absolut TVÅNG att ha sex på sin bröllopsnatt.
Nä men vi vet så många som faktiskt INTE haft just sex på sin bröllopsnatt så vi har sagt att det ska VI ha, till varje pris.
Jaaa en sak som jag har tänkt på!!! Har ni räknat ut att ni ej kommer ha mens på er bröllopsdag. Sånt är ju förskräckligt!!! Inte bara att man blöder och känner sig ofräsch, jag blir jättelätt svettig, jag blir fettigare i hyn, man får små finnar eventuellt och magen blir svullen!!!
Shit, alltså jag KAN ju inte ha mens på bröllopsdagen!!! VAd gör man då? Visst finns det väl nåt sånt där piller man kan få för att skjuta på mensen?
:)
Vilken UNDERBAR bröllopsresa du kommer få! Wow, det låter såååå ljuvligt. Kul att sätta ihop den själv och att känna att man kan och vet tillräcklgit för det. Jag skulle aldrig våga. Jag har inte alls rest mycket i mitt liv, tyvärr. Viljan har inte saknats, utan pengarna. Så är det ju alltid, att bristen på pengar sätter käppar i hjulet när man vill nåt.
NÅväl, NU ska jag få resa och vi ska resa LÅNGT. Jag vill ha paradis, vita stränder, turkost vatten, värme, "lyx", mysigt, underbar mat (en av de viktigaste ingredienserna), lagom mysigt och roligt nattliv, intressant kultur osv ;). Vi är ganska inne på Karibien men vet inte vilken ö!!
Du som är gammal flyghäxa (vilket roligt uttryck ;) ) kan kanske rekommendera någon? Eller något annat ställe som du tycker är bättre, finare, trevligare, har godare mat?? Vi är inte alls sugna på asien dock, vet ej varför men ingen av oss vill dit ;)
Har även tittat på Mauritius, Maldiverna, Seyschellerna, Tahiti osv... Drar mig dock för allt som ligger i närheten av Australien då jag är livrädd för alla ormar/spindlar o läskigt som de har där...
Nåt tips?? :) Blir verligen jättetacksam över alla tips du kan komma på! Ja alla ni andra oxå såklart :) Det är ju inte helt fel om det är billigt att leva (äta osv) där! ;)
Tror att jag oxå skiter i att dekorera kyrkan. Ev isåfall bara någon ensam calla eller lilja i vaserna! Ska ju ha callor och liljor i buketten som ska gå i ljusrosa och vitt, men jag håller med dig, har inte någon lust alls att lägga pengar på detta då kyrkan är så vacker i sig själv och jag tror att det är få som bryr sig om själva kyrkdekorationerna ändå, man är ju inte i kyrkan ens en timme.
haha, jag skriver nog faktiskt rätt fort. Gjorde ett test på internet. Tror jag hade 366 nedslag på 1 minut och 2 fel eller nåt sånt. (sitter MYCKET framför datorn ;) )
Makeupstore alltså... ska kolla upp det. Har hört att de ska vara bra :) Var sjutton ligger det? Är det det som ligger på lilla fiskaregatan, eller nä, det heter Face väl? hmmm...
Vet vad du menar m nutrilett, dock kör jag med att byta ut vissa måltider just nu, för att jag får bra koll på hur mycket av allt jag får i mig och det gör att jag känner mig duktig på nåt vis, haha... Kör de här chokladkakorna (bars), blir faktiskt mätt på dem och så stillar de mitt sötsug så det funkar bra.
vet ej vad jag har gått ner sen jag började m aftonbladets viktklubb. (förra måndagen) men man väger sig varje måndag så jag ska väga mig på jobbet då. Blir intressant :) HÅll tummarna att det har rört sig neråt!
Nu skickar jag oxå... Blev nog långt det här ;)