Brudar i Lund sommar - 08?
Hej Anne69
låter som att du har haft en härlig helg. Jag började lixom nästan dregla när jag läste om dina intag. Suck...
Själv har jag ätit nutrilett choklad, nutrilett choklad och fläsklägg och kokt potatis m pepparrotssås ;) *asg* :D
Ååååhhh spännande! Vet du jag har egentligen aldrig fallit för Lilly förrän jag såg den här klänningen och när jag väl hittat den så såg jag ju att många av deras andra klänningar oxå var skitsnygga :)så jag ser verkligen fram emot att se deras nya kollektion :)
Deras klänningar är på nåt vis enklare än många och stilfullare, på nåt vis. Men så är det väl dansk design? Danskar är rätt grymma på design över huvudtaget tycker jag. Både inredning och kläder (speciellt barnkläder).
Jo visst måste vi ta tag i trimmet! Någon som vill börja simma? Och verkligen GÖRA det oxå...
Tänkte mig att simma iallafall 1-2 ggr i veckan och även passa på att sola lite solarium då ;) på Högevall alltså.
Någon som vill hänga på?
Jag jobbar ju lite oregelbundna tider så vissa kvällar går ju bort för mig, men man kunde ju simma ihop så ofta det gick lixom... Roligare att gå dit tillsammans med någon!
Angående cateringfirma så vet jag att vår skola anlitade en superbra man i Dalby, som körde allting ut till Skånes tranås när vi bodde där två dagar med skolan för att göra ett projekt.
Visst var det väl skånes tranås du hade bokat? Där är JÄTTEMYSIGT. Kan verkligen tänka mig att det blir en superfin bröllopsfest där :)
Iallafall så hade vi en helt jä..la underbar italiensk buffé. Tyvärr minns jag inte alls vad sjutton catering-mannen hette, elelr vad hans firma hette.
Ska se om någon av de klasskompisar jag har kontakt med, kommer ihåg det! Alla var superimpade och shit vad vi åt.
Vi var ju ungefär 70 personer så han kan ju definitivt fixa mat till många. Vet ej hur många ni blir?