Brudar i Lund sommar - 08?
Ninni75
Tänker precis samma sak. Vad f..n har man för underhållning!!?? Jag vill oxå ha liveband men det är en enorm kostnad. det finns bra trådar här på BT när det kommer till band, där man kan höra folk diskutera sina olika erfarenheter av olika band.
Sambon har hållit på i ett halvår nu med en enorm mapp i datorn, där han lagt in massor av musik som han vill ha på bröllopet, men ajg känner mig inte alls så "nöjd" med det. Han har bra musiksmak, visst, men han spelar mycket som ingen annan kanske känner till. Jag vill ha lite mer mainstream, sånt som alla kan gilla lixom och väldigt blandat, lugnt och häftigt, nytt och gammalt lixom...
Sen sköter ju faktiskt ett band en hel del av underhållningen. De får ju betalt för det, håller igång gästerna osv, ser till att det faktiskt ÄR folk uppe och dansar!! Livar upp stämningen helt enkelt. Det kan ingen stereo fixa.
Jag funderar på DJ, där finns oxå många bra, kolla trådar på BT, som fyller samma underhållande funktion som ett liveband, men lite billigare.
Min sambo vägrar ha DJ av nån anledning och band är ju verkligen skitdyrt, så vad sjutton gör man. Jag vill verkligen inte bara ha musik :( Känns som moment 22 eller nåt.