Januari-Februari 2008
Tack, vad snälla ni är!! Det känns jättekul att så sakteliga få tillbaka "min kropp". Och speciellt som jag har gjort det utan att svälta mig själv. Bara mer motion och nyttigare mat!
Tack, vad snälla ni är!! Det känns jättekul att så sakteliga få tillbaka "min kropp". Och speciellt som jag har gjort det utan att svälta mig själv. Bara mer motion och nyttigare mat!
c_t: Vad gör du på maggie sotteros hemsida föresten. Hade inte du två klänningar redan?
Gotland: Tack igen! Svältkurer och pulverdieter är verkligen inget för mig. Jag vill ju kunna leva också. Tänkte att det ju måste gå att hålla en livsstil som tillåter en att äta gott/onyttigt ibland om man bara sköter sig största delen av tiden. Dessutom börjar jag vara så van vid att äta sallad till maten (kör enligt principen "tallriksmodellen") att jag saknar den om den inte finns.
Gotland: Jag märker samma sak med inläggen - de dyker upp först efter ett tag. Konstigt. Kanske uppdateringsintervallen på servern inte är så täta?
~vinterbrud~: Tack så mycket!
Hoppas ni lägger ut hemsidan sedan så man får kika *nyfiken*. Ska försöka sparka lite på m2b angående vår hemsida. Han hade visst en massa ideer.
Angående löften föresten: Pratade med m2b härom kvällen och han var helt med på att vi skulle säga våra löften själv (alltså ej efter förrättaren). Men att hitta på egna som hålls hemliga för den andra var han inte helt med på. Han skulle dock fundera på saken.
Gotland:
Gotland: Vad snygg din kappa kommer att bli! Gillade pälsen, den är verkligen cool och sticker ut på ett bra sätt. Hur knäpper du kappan?
20080126: Välkommen till tråden! Vi har ju samma bröllopsdatum dessutom! Var gifter ni er? Verkar som om ni har det mesta planerat redan. Själv jagar vi fotografer nu. Inte helt lätt eftersom vi gifter oss i Åre och ingen av oss är därifrån. Känns som om det är smidigast att hitta en lokal fotograf.
c_t: Kunde tyvärr inte se din kappa eftersom auktionen är avslutad. Blev lite nyfiken - vilken modell blev det?
~vinterbrud~: Jag har inte funderat på skor än, men inomhus kan man ju ha vanliga skor. Fast det ser kanske konstigt ut på utebilder med kappa och lågskor? Hmmmm, vet inte om man ska köpa två par skor...
~vinterbrud~: Jo, det är klart. Skorna syns nog knappt på bilderna. Fast om det är slask så vill man inte sabba sina fina skor. Låter som en bra ide att köpa ett par billigare skinnstövlar! Då slipper man ju frysa om fötterna med!
Gotland: Du varkar ha huvudet fullt av ideer Ljusyktorna såg jättefina ut. Ska nog ta en sväng till IKEA och kolla efter de där. Jag vet inte hur mycket ljus festlokalen kan hålla med men med dessa hållare så kan man ju älja färg själv. Tack för tipset!
Tänkte passa på att uppdatera igen, det har ju hänt lite till i tråden - kul!!
080105 T och U (Västra Götaland)
080105 abbie80 (Örnsköldsvik)
080105 Bzzz (Dalarna)
080112 Lillgrisen
080117 LasVegas08 (Las Vegas)
080119 Malin46
080126 Qozze (Åre)
080126 Addiz
080126 ~vinterbrud~ (Stockholm)
080126 Baltasar
080126 20080126
080202 CmD
080202 Offis
080202 Gotland-08 (Visby)
080202 LillHjärtat (Västernorrland)
080202 Oz-080202 (Australien)
080216 _golden_ (Gävle)
080216 ja2007 (Strängnäs)
080225 c_t (Ishotellet, Jukkasjärvi)
0802?? Akvavit (Dalarna)
Jag var ute och kikade på lite skor häromdagen (bland annat), men jag hittade inga som jag gillade. Men nästa vecka börjar semstern så då får man lite mer tid över för sånt. Hade tänkt att börja prova lite klänningar med då...
Ska försöka ta mig iväg till en tapetaffär också för att hitta någon lämplig tapet så man kan börja pyssla med inbjudningarna och festprogram (lite pyssel till semestern alltså ). Tänkte använda samma tapet genomgående på inbjudningar, festprogram samt tack-kort.
c_t: Nu såg jag din jacka (i ditt galleri), vad tuff den var!
Oz-080202: Vi kommer också att gifta oss borgerligt, av samma orsaker som Gotland. Vi kommer att ha någon dikt samt ett par sånger (ska fråga en av mina vänner om hon vill sjunga - hon är jätteduktig på det) sedan är vi lite osäkra. Har inte bestämt hur ceremonin ska se ut ännu heller.