Inlägg från: Gotland-08 |Visa alla inlägg
  • Gotland-08

Januari-Februari 2008

Skå till din blivande man också då Qozze! Jag har tänkt på en sak varför har ni niknamnen c_t och Qozze?

Sy är inte svårt det är som att bygga en veranda eller läsa en instruktionsbok. Tänka logiskt och ta det lugnt.

• Gotland-08

c_t misstänkte det...
    Qozze är klurigare...

• Gotland-08

Nej, större fantasi hade jag inte just då...

• Gotland-08

BRA JOBBAT Qozze! Jisses det är så bra kämpat! 12 cm i midjan... är imponerad!

• Gotland-08

Det är det som är mest imponerande...mirakelkurer är inte jobbigt eller svårt men att hitta en stil som håller ilängden...jag är imponerad!

• Gotland-08

Vad konstig min länk är...de sista två, tre inläggen kommer upp senare... samma sak hände för ett par dagar sen... kan det vara när vi skriver så tätt!

Kan vara bra att veta om man funderar på varför ingen svarar när man ställer frågor. Ditt svar Qozze kom först nu! Kul nickförklaring dock, tack nu vet jag

• Gotland-08

~vinterbrud~: Vad spännande, ser fram emot resultatet! och Tack!

• Gotland-08

Qozze, spännande! Jag kommer nog behöva hjälp längre fram att utforma orden ... Ser scenen från Vänner framför mig!

• Gotland-08

Grattis c_t! Finns det någon bild som man som nyfiken kan få titta på

Börjar bli klar med min kappa. Ska sy en stund nu så till kvällen kanske...

• Gotland-08

c_t: SUPERSNYGG! Såg fuskpäls som påminde mycket om din jackas...tänkte om du skulle göra en muff till. En muff kan ALLA sy Annars gör jag det åt dig

Vinterbrud: Ska absolut lägga ut bilder och det tar inte så lång tid att sy, trots att jag den här gången var så noga att jag gjorde den i lakansväv först. Nåja vi får se hur den blir och vad ni tycker om den.

Svar på tråden Januari-Februari 2008