• bride to be 2007

Nu är jag gift!!! (lite bilder)

Nu är jag gift och så lycklig!
    Allt var helt perfekt i lördags! Lycka till alla ni andra som har en helt fantastisk dag framför er!

Vår fotograf har lagt ut lite bilder redan om nån vill se!

blog.weddings.se/2007/06/cecilia-rasmuss-wedding.html

• Svar på tråden Nu är jag gift!!! (lite bilder)
  • Lilla Li

Grattis! Vilka härliga bilder! Vad är det för sorts blad ni hade utanför kyrkan? Det ser jättehärligt ut när de skiftar i två färger sådär!

• Joleen

Väldigt vackra bilder och en fantastisk slöja, jag som inte gillar slöjor blev alldeles kär!

• snart Jockes fru...

Jättehärliga bilder!
    Vilken fin klänning, märke?
    Grattis!!!

• bride to be 2007

Tack! Vad söta ni är! Klänningen kommer från Thalia i Stockholm. Det är rosenblad som vi köpte på hötorget, (köpte rosor som vi själva plockade av bladen på) de skiftade i gult och rött

• Lilla Li

bride to be 2007: Var de torkade eller använde ni dem färska? Färgade de av sig något?

• Fru Henax
    Superfina bilder! Gillar verkligen bilden där slöjan hålls av din man, läckert!
  • snart Jockes fru...

Hur mycket rosor köpte ni? Vi kommer ha ca 75 gäster och alla ska få en påse med blad, hur mycket tror du man behöver köpa?

• bride to be 2007

Vi hade färska rosor, till 70 gäster köpte vi 50 stora rosor. Det räckte gott och väl, vi trodde vi skulle behöva ris också men vi fyllde tre mindre korgar till bredden, så riset har vi med oss hem. (alla tog en varsin nypa rosenblad när de gick ut ur kyrkan, vi hade altså inte färdiga påsar för varje gäst)

• bride to be 2007

och nej rosorna färgade inte av sig nånting! inte vad jag sett hittills iallafall!

• Lilla Li

Okej vad bra. Får övertyga min sambo nu också då bara...

Svar på tråden Nu är jag gift!!! (lite bilder)