Fikasugna bröllopsplanerare i Göteborg?...Del 4
Godmorgon.
Nu börjar nog bröllopsnerverna knyta sig på mig. Har gått och lagt mig sent (för sent) några kvällar och hade verkligen sömnbrist. Var så trött igår att jag nästan somnade gåendes och ståendes på jobbet. Kom i säng iaf 23:00 igår (alldeles försent) och tror ni jag kan somna. Jag hade hjärtklappning och visste inte hur jag skulle få stopp på det. Tankarna fastnade på att jag för tillfället inte har en hum om hur jag ska duka och dekorera borden, att vi inte har åkt till Tyskland ännu, har inte skrivit ihop vår del av festhäftet ännu, har inte gjort det eller det... Jag fick kämpa länge innan jag fick stopp på alla tankar. Försökte koncentrera mig på att om inte prästen svimmar eller jag svimmar, eller att jag får blackout och glömmer vad jag heter eller svarar nej av ren nervositet så är det inte mycket som egentligen kan gå galet. Då spelar det ingen roll om jag har glömt blommor och ljus till borden. Men det skulle ju vart trevligt. Visste inte att det var så här ångestfyllt att gifta sig. Med den värken jag får av det här kommer jag ALDRIG mer att gifta mig.