Inlägg från: äntligen på väg |Visa alla inlägg
  • äntligen på väg

Äntligen fredag del 10

Låter som ni varit flitiga med att besöka hela Stockholm MC.
    Om lite drygt en vecka är det min tur att "göra" stan. Jag och syrran ska åka upp på en tvådagarsvistelse. Kommer nog inte besöka så mycket mer än shoppingstråken kan jag tro, men vi tänkte iaf tajma in Skansen på tisdagkväll för att få träna stämbanden lite *harkel*.

• äntligen på väg

"Hade jag vetat vad jag vet NU så hade jag shoppat som en galning på rean till bäbis. Förr eller senare kommer alla storlekar! "

Ska man tolka det som att det är nånting på gång MC? *hoppas*

• äntligen på väg

Tackar för tipset om att åka dit på dan MC. Har inte ens tänkt på att de ju kör genrep oxå . Får väl kolla med syrran om vi kan komma iväg jättetidigt på tisdagen eller kanske redan på måndag kväll. Har ju tänkt ta det ganska soft och stanna och fika å så på vägen upp.

• äntligen på väg

Hu så tragiskt Hilde! *kramar om*

• äntligen på väg

Jag har oxå tråkigheter att berätta .
    Vi fick avliva vår katt idag . Han har verkat krasslig ett tag och den senaste veckan har han blivit märkbart sämre. Vi misstänkte diabetes så igår ringde jag och bokade tid hos veterinären till på måndag.
    Men idag kände jag att vi behövde komma dit tidigare. Vi har ju haft honom i nio år så man vet ju när han inte mår bra.
    Veterinären var super och tog sig tid att lyssna och var jättegullig mot James. Hon tog lite prover och så, och tyvärr var de inge bra. Njurarna hade i stort sett lagt av och han hade blåsljud på hjärtat. Hon sa att det inte var mycket de göra för honom så vi lät honom få somna in där...

Kan inte fatta att han är borta. Vi skaffade honom när han var en liten unge samma sommar vi flyttade ihop, jag och M, så han är ju en sån självklar familjemedlem för oss. Jag saknar honom redan så jag håller på att bli tokig!

• äntligen på väg

Tack, va gulliga ni e som tänker på mig!

• äntligen på väg

Nu har jag varit på hufvudstadsbesök. Det var trevligt! Nästan hela tisdagseftermiddan/kvällen spenderades på Skansen och igår blev det Gamla Stan tills vi åkte hemåt igen vid 15-tiden och det blev mycket promenerande och tittande. Så jag har fortfarande lite shoppingsug kvar, så det blir nog en tur till Göteborget idag tror jag!

• äntligen på väg

*funderar* Känner jag verkligen för att shoppa alldeles själv idag?

Önksar att nån av er bodde här och kunde göra mig sällskap!

Maken har börjat jobba igen (mycket motsträvigt dock) och det är inte lika roligt att ha semester utan honom.

Jag ska förresten bli moster igen ! Denna gången är det min lillasyster som ska bli mor. Har svårt att fatta det! Kan inte ens fatta att hon redan är 22, snart 23!

• äntligen på väg

Nästa fråga är:
    Shopping i centrum, i Partille eller i Kungsbacka??

Svar på tråden Äntligen fredag del 10