Inlägg från: äntligen på väg |Visa alla inlägg
  • äntligen på väg

Äntligen fredag del 10

Var kattvakt åt mammas kattunge förra helgen, så de fick bo här hos oss över ett dygn. Och jösses vilket ös det var! Ska bli spännande att ha två såna galningar som röjer runt här

Har funderat lite på namn. Just nu är favoriterna:
    Kalle & Hobbe
    Kasper & Jesper
    Salming & Stenmark
    Albert & Herbert
    Dolce & Gabbana (nja... )

Ska ju helst vara namn med "s" för att katten ska lyssna men jag tror nog att de lär sig lyssna till sitt namn ändå...

Gillar ju SirVäs oxå men vet inte vad den andra katten skulle få heta då...

Kom med förslag!!
  • äntligen på väg

Jag har tagit bort FL från Favoriter och lagt till katter.nu istället

• äntligen på väg

Tack för fikat!

• äntligen på väg

Så sött Janos

På tal om döende så ska jag strax åka iväg för att bli stucken med massa nålar . Har gett mig in i akupunkturens värld...

• äntligen på väg

Äntligen fredag
    Snart, snaaaaart är dom här, dom små liven. Ska hämta kattungarna om en liten, liten, liten stund. Så fort M kommer hem

• äntligen på väg

Men JÖSSES .
    Sitter och läser om att Hilde har bröllopsdag och tänker "just det, nästan samtidigt som vi" och så slår det mig att vi har ju oxå bröllopsdag idag!!!
    Ringde till maken och vi var lika skamsna båda två. Hur kunde vi glömma?! Vi hade planerat att göra ngt romantiskt under helgen som var, men så fick vi ju hem kattungarna (helt underbara, kan ju få räknas som världens bästa bröllopspresent ) och bröllopsdagen glömdes fullständigt bort.
    Tokigt!

• äntligen på väg

Ni ska snart få se bilder på Kalle och Hobbe

• äntligen på väg

Tackar, tackar!
    Maken firar med att träna fotboll och jag sitter och jobbar (och surfar ). Romantiskt värre...

• äntligen på väg

Hej! Har varit mycket nu, med jobb och katter, så jag har inte hunnit vara här. Och ni har ju skrivit gôrmycket!

Janos: Vad innbär det att slemproppen har släppt Börjar det bli dags då eller?!

Svar på tråden Äntligen fredag del 10