Inlägg från: äntligen på väg |Visa alla inlägg
  • äntligen på väg

Äntligen fredag del 10

Hej Gable!
    Hej Cindy!
    Roligt att se er igen!

• äntligen på väg

Hej, hej!

Oj, oj, havandeskapsförgiftning, det hoppas jag du slipper Gable! Tänk vilken tur ändå att dom kan upptäcka sånt i god tid och hålla lite koll!

• äntligen på väg

Grattis på födelsedan Anne!!!

Och äntligen fredag på er!

• äntligen på väg

Goddagens.
    Är hemma en sväng på lunchen och skriver ut lite papper och kan förstås inte låta bli att titta till er
    Tänk att du snart ska föda Janos! Tyckte det var alldeles nyligen du berättade att du var gravid

• äntligen på väg

*Kram till Hilde*
    Tungt med begravningar...

• äntligen på väg

Oj... läste två sidor bort och var fortfarande på torsdagen och tänkte att det var konstigt att ingen skrivit på en hel fredag! Men nu såg jag att det var två sidor till... skönt, då behöver jag inte oroa mig för er

(För mycket fredagsvin )

• äntligen på väg

Hej, hej! Trött! *snark*

• äntligen på väg

Hej Allihop
    Maken och jag hade ett samtal häromdagen om huruvida vi kunde skaffa ny katt redan. Fick lite dåligt samvete, för det känns som ett svek mot James, som ju dog för några v sedan, men vi kom fram till att vårt hus är alldeles för tomt utan katt och vi bestämde oss för att katt som inte var lik honom. Vi bestämde dessutom att vi ska ha två bröder, så att de alltid ska ha sällskap, även då vi jobbar. (Kan tillägga att under tiden jag skrivit detta inlägg har jag sett två grannkatter utanför, men det sällskapet bortser vi ifrån )

Så nu har jag suttit och granskat varenda liten kattunge på upp till 20 mils avstånd på Blocket i nåra dar och det är så himla kul. Sååå söta!
    Men jösses vad snabb man måste vara, speciellt när man vill ha två! Vilket ju faktiskt är väldigt bra, för det måste ju betyda att det har blivit färre "oönskade" kattungar.
    Men jag har faktiskt lyckats hitta några som har tre hankattungar kvar nu i em och vi ska åka och titta på dem ikväll Lustigt nog fanns de här ute på landet där nästan bara vi bor Bara några km bort, vi som har letat på 20 mils avstånd!
    Jag är lycklig

• äntligen på väg

Balar taklänges "Bestämde oss för att välja katter som inte var lika honom" ska det vara.

Tror James uppe i himlen vill att vi ska skaffa nya katter.

• äntligen på väg

Hmm, ja det är ju det där jag oroar mig för när det gäller att skaffa kattlucka. Och ännu värre om det kommer in andra djur oxå, typ råttor och illrar .

Men vet ni??? Snaaaaart får vi hem våra två små tingade kattungar Vi var ju och tittade på dem i söndags och vi valde två som var jämngamla (hade en kull som var 2 veckor äldre - där fanns hur mycket katter som helst! ). Dom är hur söta som helst. Ni ska få se bilder när vi fått hem dem

Svar på tråden Äntligen fredag del 10