Maj 2008
Kanske ska välkomna alla andra nya också! :)
Kanske ska välkomna alla andra nya också! :)
Jag har hittat hit, valde att behålla mitt namn från förra "upplagan" av bröllopstorget.
Kanske ska tillägga..
Ni som vill behålla era tidigare namn kan klicka på denna sida och få tillbaka era "gamla" konton:
www.brollopstorget.se/Medlemmar/uppgradera.php
Hannafia - Lägg in dig på listan o välkommen.
Ni andra.. man måste bli medlem först för att kunna byta tillbaka till sitt gamla namn. När ni är nya medlemear kan ni koppla ihop era konton genom att klicka på sidan som jag angav tidigare. Om ni inte gör nya konton kommer BT säga att ert namn redan är upptaget och att er maiadress inte existerar. Hoppas alla som har nytta av detta fattar :)
September nu ju, inte långt kvar.. Känner ni er stressade? ;)
Brud08, lycka till med alla klänningar, du har fortfarande tid på dig och en klänning för 6000:- borde du hitta?!
Brud08
Ett tips är att kika på nätet, här kan man hitta billigare alternativ. Har själv redan en klänning men har sett att det finns fina (och billigare) att kika på här än i de butiker vi har här i stan.
Ja just det ja (gällande få tillbaka sitt namn).. igår funkade inte steg 1 för mig så jag valde att bara fixa steg 2 (bytet till gamla namnet).
Hoppas alla som behöver förstå förstår.. ja är lite snurrig nu på morgonkvisten :)
Välkommen alla, skriv gärna upp er på listan :) Hur långt har ni kommit i planerna?
Oj, vad tiden går..
Majbrudar..!! Har ni funderat något på om ni ska åka iväg på bröllopresa, vart hade ni tänkt åka i så fall? Sitter här och funderar på vad vi vill, svårt ju, finns så många ställen vi vill besöka! :)