• 0205

Maj 2008

Jag ska inte ha slöja, kanske tiara, inte bestämt mig än.
    Jag har precis klippt mig relativt kort (bobb) så vet inte om jag ska ha någon uppsättning, beror på om jag sparar ut det eller inte. Kanske kör på rockabilly lugg, har funderingar kring det i vart fall.

starchick skrev 2007-09-11 15:46:48 följande:
    hej på er allihopa!Nyfiken på om ni har funderat något kring håruppsättningar/slöja eller inte/diadem eller tiara?Jag har köpt slöja men vet inte hur jag ska göra....Ska ju ha uppsättning och vill inte att slöjan ska dölja den?
  • 0205

Klänningen är köpt, likaså ringarna.

Lokal är även bokad, ateljen som jag ger massagebehandlingar på som ligger vid mariatorget. Jätte fin sor ljus lokal, känns underbart att festen ska vara där! Hon som äger det är som en extrammamma för mig, så därför känns det speciellt att vi ska vara där.

• 0205

samos

Jätte fina! Vad duktig du är
    Tyckte speciellt om det med tre hjärtan, det med lövet o det kortet som var efter det med lövet.

• 0205

Den var fin ^^

Vårat färgtema är brunt/svart/guld

starchick skrev 2007-09-18 08:15:40 följande:
    Vad ska ni ha för färgtema allihopa? Jag ska ha svart,vitt och rött =)Sen undrar jag vad ni tycker om min klänning, som ni kan se på denna länken =) www.edenbridals.com/2169-p-435.html
  • 0205

Bestämma vem som ska göra tårtan..

JhS2008 skrev 2007-09-18 17:54:28 följande:
    Ojoj, vad det skrivs här, vad många vi börjar bli Vad står härnäst på er "att göra" lista?
  • 0205

On ni funderar på bakverk till bröllopet, måste jag tipsa om en vän till mig, hon är helt makalös på att baka fina tårtor o cupcakes! WWW.HOLYSWEET.BLOGSPOT.COM

• 0205

..för dom som bor i sthlms trakten alltså.

• 0205

Fixar till i listan

Tittierik - 2 maj - Växjö
    Champis_Sanna - 3 Maj - Lerbo Kyrka, Katrineholm.
    sope- 3 Maj kl:14 - Vårdsbergs Kyrka,Linköping
    Brud våren 2008 - 3 maj kl 16.30 - Stockholm
    Godisråtta 3maj- Bromma kyrka 15.00-Stockholm
    3 maj 08 - 3 maj - Linköping
    Barbabruden - 10 Maj kl: 14 - Masthuggskyrkan, Göteborg
    Bella30 - 10 maj kl:15 - Våmbs kyrka, Skövde.
    Jessie77 - 10 maj kl 15 - Eds kyrka, Upplandsväsby
    Trassel - 10 maj kl 15.30 - Masthuggskyrkan, Göteborg
    Hannafia- 10 maj _ Stora Skedvi kyrka, Säter
    lottis84 - 17 maj -Fässbergs kyrka, Mölndal (GBG)
    Offis - 17 maj - Hedvigs kyrka, Norrköping
    RangaTanga - 17 maj - Varbergs fästning
    Samos07 - 17 Maj - Falsterbo Kyrka
    0205 - 24 Maj kl:13 - Utomhus Tantolunden, Sthlm.
    Visa08-24 maj, 15.30-Djursholmskapell
    Brud-08 - 24 maj kl14:00 - Stockholm
    JhS2008 - 24 maj - Linköping
    24 maj 08 - 24 maj- Rya Kyrka, Örkelljunga.
    Majjsan74 - 24 maj - Stockholm.
    Pandis2405 - 24 maj - Täby kyrka, Stockholm
    MrsTom - 24 maj - Täby Kyrka, Stockholm
    Peters Fridelina - 31 mal kl: 14.00 - Södra Sallerup - Malmö
    majbrud2008 - 31 maj kl:14.30 - Badelunda kyrka, Västerås
    Majsis2008 - 31 maj kl:15.00 - Rådhuset Göteborg
    Starchick - 31 Maj kl 15.00 - Herrljunga Kyrka, Herrljunga
    Fru Hennerdal - 31 Maj - Tysslinge Kyrka, utanför Örebro

• 0205

Vi kan ju dela upp (om det nu behövs) utifrån vart man bor? så kan man anordna fikor o så trevligt o träffas o snacka bröllop o få lite inspiration!

JhS2008 skrev 2007-09-19 12:27:25 följande:
    Ojoj, vad det skrivs.. man hinner inte med När vi blir föööör många kanske vi får dela upp maj till de olika bröllopsdagarna..Funderar för fullt på hur mina inbjudnngskort ska se ut, hur många av er var klara med inbjudningskorten?
  • 0205

Jag tycker inte vi behöver dela upp Man kan ju skapa en till tråd isåfall, behöver inte dela på denna för det

starchick skrev 2007-09-19 12:45:04 följande:
    Fats om vi ska dela upp efter hur vi bor så får ju inte jag vara med för vem förutom jag bor i herrljunga haha....då får jag hänga med göteborgarna då
  • 0205

Ang. fotografering så har vi en del vänner som är fotografer.
    Vi ska be en som tar "klassiska foton" att fota oss och sen har vi även redan bett en vän som tar mer personliga bilder med en rätt unik känsla att även hon ska fota, så får vi två typer av foton ^^
    Hon vi redan bett får en symbolisk summa på 500 kr, men hade man betalat henne "på riktigt" så hade det varit flera tusen.

Den andra vännen har vi inte frågat en så ingen aning om priset men tror det blir en symbolisk summa där med.

Sen på festen har vi en vän som pluggar foto som ska ta foton.

• 0205

Vi ska ha en tärna, min bästa vän. En marshalk/bestman som blir en av min sambos vänner han har inte bestämt vem än. Sen ska våran son vara ringbärare är det tänkt ^^

• 0205

Kläderna är viktiga för oss o att det är god mat och att man inte behöver välja bort någon som man vill ska komma.

• 0205

Hej tjejer..

Igår friade min sambo ^^ Vi har bestämde datum för att gifta oss tillsammans i somras, han skulle fria "ordentligt" senare. Igår var dagen! Han hade ordnat barnvakt i smyg o när vi kom till restaurangen stod det blommor på bordet från honom med ett kort, det var underbart, god mat med.

Man borde komma iväg på date oftare, var så romatiskt!

Svar på tråden Maj 2008