14 juli 2007 efter den stora dagen
För oss som gifte oss den 14/7 2007.
Välkomna att berätta om er dag och visa bilder så klart
För oss som gifte oss den 14/7 2007.
Välkomna att berätta om er dag och visa bilder så klart
Elisabet hjärta Christian! Vilket häftigt ställe!
l i s a: ja det är verkligen ett kanonställe.
l i s a: vilka fina bilder det blev, ni vår så vackra. jag längtar efter att få se våra bilder,.
www.familjeliv.se/hem/ceen/galleri.php
några bilder
puffar så att fler kan hitta hit
Hej!
Vilken magisk dag den 14 juli var! Allt var perfekt. Nu är vi precis tillbaka från smekmånad på Capri, är så lycklig!!! Kommer lägga ut bilder på hemsidan så fort de är klara från fotografen :) Håll utkik!
vi har som er andra haft en helt underbar bröllopsdag. Det hade inte kunnat bli bättre.
här är våra bilder:
www.philippe.se/foa070714/
nougat: vilka fina bilder och underbar bukett
Igår kommit vi hem från vår smekmånad på Aruba, ett helt underbart ställe. nu i veckan kommer vi få cd-n med alla bilderna från fotografen.
idag har jag fixat nytt pass och körkort (tagit bild och skickat in iaf). något nytt visa kunde jag inte få eftersom mitt nya namn inte kommit till banken ännu jag var lätt irriterad...vill jui börja livet med mitt nya namn nu
lite bilder: www.familjeliv.se/hem/ceen/galleri.php
nougat! Grattis och Ohhh vilka fina bilder! Underbara smånäbbar *ler* Och riktigt snygga ringar! Lite lika min och min makes fast vi har de breda ringarna i rödguld. Min allians är i vitguld och när jag ser dina ringar blir jag lite avis. Man kanske skulle valt vitguld i stället... Fast jag är ju en rödguldsmänniska så... det blir nog bra som det är Men RUGGIT snyggt i alla fall.
Får jag fråga vad du hade för blommor i din bukett?