• Elisabet hjärta Christian

14 juli 2007 efter den stora dagen

För oss som gifte oss den 14/7 2007.

Välkomna att berätta om er dag och visa bilder så klart

• Svar på tråden 14 juli 2007 efter den stora dagen
  • frokennina

Å vad bra det känns att äntligen vara fru
    Härligt att läsa att ni alla hade en underbar dag!

• Starstruck

ursäkta min katastrofala stavning ovan.

gud vad fina bilder ni alla har...och vilka vackra brudar ni är=)

• Elisabet hjärta Christian

Starstuck: jag vet hur det är att vänta på fotografens bilder våra kom idag. lver 200 kort att titta på

• Tajci78

Vår dag var helt underbar. Tyvärr fungerar inte min hemsida just nu så jag har satt ut några få bilder på photobucket istället :)

Vi åkte ner till Serbien 3 veckor innan bröllopet och det var en del som skulle fixas. Så kom den stora dagen kl 7 på morgonen var jag hos frissan och sedan sminkning. Halv 11 var jag tillbaka hemma och då var där fullt med mina gäster i trädgården som åt frukost jag gick in och klädde mig och väntade på att min man och hans släkt skulle komma. Vi körde med alla de traditioner som finns där nere och det var skoj. Sedan åkte vi till kyrkan och efter kyrkan väntade min stora dröm Häst å vagn det var så underbart, jag hade sådana problem innan bröllopet att hitta ett brudparaply jag hittade ett men de ville ha 1500kr och det ger jag inte så sista dagen hittade jag detta guldiga och det passade till klänningen eftersom den har lite guld. Vi hade en fotograf och filmare hela dagen så jag fick 1200 kort på cd och han hade framkallat 800 och satt i album plus att vi har 12 timmar dvd båda dagarna :) Tårtan var underbar det var så svårt att välja bland tusentals motiv men jag är verkligen nöjd med det. Efter middnatt bytte jag om till en rosa klänning :)

Vi hade tur med vädret det var inte för varm eftersom hela sommaren har det varit över 40C men jag tror det höll sig runt 30 den dagen så det var inte för varm.

s45.photobucket.com/albums/f95/Tajci78/wedding/

• nougat

Tack Elisabet hjärta Christian och l i s a.

Buketten var från början tänkt att det skulle vara dahliablommor men det gick inte att få tag på för det hade regnat för mycket. Så istället blev det dom där blommorna och jag minns faktiskt inte vad dom hette...nå konstigt har jag för mig Min bukett kostade 800 kr, det tycker jag var rätt bra pris.

Buketten blev faktiskt bättre än vad jag hade tänkt mig.

Ringarna våra är väligt breda speciellt andreas men vi börjar vänja oss. Hans ring är 12 mm och mina tillsammans är 8,5 mm. Hans ring specialbeställdes medans mina fanns klara. Det är väldigt fint med vitt guld nackdelen dock är att vitt guld repar sig så fort, jätte tråkigt.

Jätte kul att se alla andras bilder och få se vad vackra alla var.

• Örebroare

catte:
    Vad fina ni var! Och vilken söt liten dotter du har!

jag tror vi hade ganska lika håruppsättningar Jag ska snart lägga upp kort här också!

• catte

Örebroare, tack och lägg gärna upp lite kort från ditt bröllop som man kan få kika på....

• Starstruck

Örebroare

vad fina bilder=)

jag måste bara fråga...vart i västindien var ni? vad kostade resan? längd? ursäkta mina frågormen vår smekmånad blev inte av så vi försöker hitta nån annan fin resa att åka på...bilderna var jättevackar!

• Örebroare

Starstruck :
    Vi var på Aruba, ganska liten men jättefin ö! Det var verkligen den finaste stranden vi någonsin varit på! Och vi bodde på ett jättefint hotell som heter Bucuti och där hade vi hyrt en svit.

Vi var där två veckor, eller rättare sagt 12 nätter och resan gick på lite drygt 40 000 kr.

• lightfish

Hej brudar!

Har varit bortrest och hunnit jobba ett par dagar :( Ska snart lyckas skriva om vår dag! Kul att få se era bilder och hur ni ser ut :) Grattis till er alla!

• Gabbies

Våran lokaltidning har en sångtävling där man ska tolka valfri Gessle låt så kan man vinna biljetter till hans konsert här i Västerås. Jag är en av fem finalister och skulle bli superglad om jag vann så snälla hjälp mig att vinna! Det är upp till läsarna vem som vinner, jagär bidrag nr 3 och man sms röstar på nummer 726 80, skriv VLT (mellanslag) GESSLE 3. Tävlingen pågår till torsdag kl. 17
    Mer info på www.vlt.se/artikelmall.asp

• Andromeda

Hur är det med er alla, har alla försvunnit sin kos härifrån när ni blivit fruar ? Det har varit roligt att planera allt, men vet inte om jag skulle vilja göra det igen ;) men jag har också tänkt försöka behålla min make så länge jag lever...nu försöker jag jobba på så att jag kanske får behålla min nuvarande tjänst som går ut i slutet av året...

Kram till er alla

• catte

Man har återgått till gamla vaner och rutiner och det känns lite konstigt att inte ha en massa fix och planering att göra! Lite tomt men ändå skönt att det bara var under kort period det var så.... nu tycker jag man går omkring med ett leende på läpparna och tänker tillbaka på den stora dagen. Nu är det studier för hela slanten och tentor som kommer med jämna mellanrum. Skönt att man BARA har det att tänka på nu och inte massa bröllopsbestyr som tar över!

har lite nyare kort sen länken jag la in sist här...

www.pixbox.se/alb521743

Svar på tråden 14 juli 2007 efter den stora dagen