• cinapuff

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Hallå! Där är ni ju!! Nu har jag också hittat er...

Är hemma i småstadsidyllen bland typ miljoner stockholmsturister... Trodde man skulle få lite lugn och ro här hemma, men icke! Var faktiskt i storstan förra helgen och där var det å andra sidan riktigt lugnt! Kollade lite på lägenheter, men hittade inget vi fastnade för..

Två veckor kvar tills jag är tillbaks i stan igen "på riktigt". Hoppas nån är sugen på en bröllopsfika då för jag saknar er!!

Kram!

• cinapuff

Åh, mindre än en månad kvar BröllopA! Hoppas bara du har styr på allting...
    Vi konstaterade nyss att vi har exakt två månader kvar idag och tycker att DET är kort tid!! Fast nu ska vi boka hotell på tyska, sticker till Hamburg i veckan som kommer.. Oj. I morgon menar jag.. På tok för snart det också. Allting går så himla fort nu!! Hjälp!

• cinapuff

Tjenare brudar!
    Om en vecka är jag tillbaks i stan, tillsvidare får ni nöja er med mig i digitalt format!
    Tänkta bara önska de det snart är dags för lycka till (Blivande fru Lindgren och BröllopA, känn er träffade!). Själv börjar jag också känna pressen (som alla pratat om tidigare men jag bara viftat bort "det händer inte mig"), vårt osa går ut om drygt en vecka och än så länge har knappt hälften svarat, ska man gissa sig till resten eller? Börjar också inse att om alla kommer så blir det nog lite trångt på vår mottagning... men finns det hjärterum finns det stjärterum, eller hur var det? Nu ska jag strax krypa till kojs med vovven. Mannen (ok inte riktigt än då..) är ju redan tillbaks i storstan och jobbar på för fullt. Snart min tur också, ska bara administrera lite bröllop först!

Kram på er allihop!

• cinapuff

Cahe,

Nej, Blivande fru L kör nu till helgen om jag inte är helt fel ute och sen kommer väl BröllopA två veckor senare? Rätta mig gärna om jag har fel!
    Kul att höra att du fortfarande har läget under kontroll förresten! Jag bävar just nu för alla sista-minuten prylar som börjar dyka upp och som måste fixas...

Kram på dig!

• cinapuff

Hallojsan!
    Ikväll bär det av mot kungliga hufvudstden igen och på tisdag börjar jag jobba. Nån som har lust/tid/möjlighet att ses i veckan? Jag har ju saknat er så!!

• cinapuff

Cahe:
    Onsdag funkar fin-fint för mig! Om det blir efter fem vill säga, gärna fram emot halv sex tom... Slutar jobba kl fem och ska ta mig in till stan igen också.
    Och jag vet vad det handlar om när det gäller skor! Jag gav mina en chans under semestern (tror aldrig jag känt mig så glamourös när jag damsugat osv tidigare!), men insåg mina egna begränsningar så nu är de hos skomakaren som ska lästa ut dem lite...

• cinapuff

För mig fnnkar det bäst på söder eller inne i city, typ det där stället vi sågs på senast på söder (har glömt bort vad det heter) eller kanske Vetekatten (som vi alltid ses vid men aldrig får plats på!!)? Det var mina förslag!

• cinapuff

Men då säger vi så! Muggen (kom på att det var så det hette) halv sex på onsdag!
    Ser redan fram emot det!

• cinapuff

Cahe,
    Tack själv! Tyckte det var jättemysigt, trist bara att mannen tvunget skulle komma och hämta mig..

Lägenheten var lite sisådär. Toppen läge och planlösning men lite trist standard (byggd -92 och det syntes) och ganska hög avgift (nästan 4000). Och ingen balkong..
    Jag kanske är kräsen..?

0205,
    Vi gifter oss nu i september!

• cinapuff

0205
    Välkommen förresten!

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6