• cinapuff

Stockholmbrudar nya kompisar 6

Loppan 75,

Vad kul att höra av dig!
    Hur har du haft det? Blev det mycket shopping i USA..?
    Jag tar gärna en fika i nästa vecka, helst efter 17.30 och gärna på söder/i city!

Kram!

• cinapuff

Tjenare brudar!
    Hur blir det med fika i veckan?
    Jag har kommit ram till att det enda som funkar för mig är sent i morgon kväll, efter lägenhetsvisningar, alternativt onsdag kväll efter 17.30. På torsdag blev jag hastigt och lustigt skickad till Falun med nya jobbet och på fredag bär det av söder ut...
    Så.. Vad säger ni?

• cinapuff

Vågar jag vara riktigt wild and crazy och föreslå Muggen? Typ halv sex eller så..?
    I så fall, count me in!!

• cinapuff

Onsdag, i morgon då alltså.
    För er som inte råkar vara tankeläsare...

• cinapuff

Oj, nej!
    Nu börjar tråden glida ner! Bäst jag puffar upp den lite...

Tack för igår Loppan75 och Gumsestumpan!
    Trevlig fika (som alltid), mysig promenad och härligt snack!
    Själv var jag uppe halv fem i morse, på centralstationen kl sex och i Falun kl nio.. Sen jobb hela dagen, tåg hem och rusa till lägenhetsvisningen, men vilken lägenhet! Jag tror vi äntligen har hittat hem!

• cinapuff

Nej tjejer! Nu är ni allt galet ute, eller så kollade jag helt enkelt på fel lägenhet igår! Det är ju F-gatan 81, ett par kvarter förbi det fula huset och på andra sidan gatan! men fortfarande en underbar lägenhet!

• cinapuff

Och idag har jag skickat en extra tanke till BröllopA som nu förhoppningsvis blivit fru och därmed gjort mig till näste man (kvinna?) i kön!
    BröllopA, hoppas allt gått som en dans och att ni just nu har en underbar fest och att ni kommer att få en ännu mysigare natt om ett par timmar..!

Och ett litet förtydligande till nykomlingarna, Stockholmsbrudar nya kompisar är en gammal tråd, numret efter indikerar vilken i ordningen det är (den har som sagt blivit avstängd ett antal gånger pga ålder). Själv är jag väl en av de senare som anslutit, gick med tidigt i våras och gifter mig om drygt en månad. Många här är redan gifta sen ett tag men lika trevliga för det! Den andra tråden, Stockholmsbrudar 2008 verkar vara en ny generation som planerar att gifta sig 2008 som rubriken antyder...
    Men, välkomna! Alltid lika trevligt med nya bekantskaper!

• cinapuff

Jaa!! Vi måste träffas snart, riktigt snart!! Och gud vad fina ni var på bilderna, BröllopA! Vill också se resten av dem..

Vi är mitt i budgivningen på lägenheten nu. Går som på nålar hela tiden på jobbet och hoppar högt varje gång telefonen piper... *Läskigt*

• cinapuff

Och förlåt, jag glömde ju...
    Grattis till dig också nyblivna fru Lindgren! Vi får ta en fika snart så att du får flasha ringen för oss!!

Svar på tråden Stockholmbrudar nya kompisar 6