• Victory

Glitter tråden ......fortsätter

Grattis Ylva, till det positiva beskedet!!

Kul att du också kan Karin! Vi behöver ju inte bestämma exakt vad vi ska göra eller var, förrän det börjar närma sig.

• Victory

Jättekul att du också vill träffas, Jess!

Ylva: Jaha, inget speciellt, du kan "bara" DÖ! Shit liksom! Men att föda barn innebär ju en viss risk för alla, den kanske bara är lite större för dig. Å andra sidan kan det gå hur bra som helst. Jag instämmer i det Jess sa: Tänk bara igenom beslutet noggrannt så löser det sig alldeles säkert!

Iza: Jag känner mig inte heller gammal, jag är 29 (men fyller 30 om ett halvår!). Utan det är just det att det börjar synas att jag blivit äldre, det är bara de senaste åren jag börjat tycka det. Andra i min ålder har inga rynkor, inbillar jag mig. Men har jag egentligen tittat så noga...?

• Victory

Varför får du inte adoptera Ylva?

• Victory

Ylva: Vad tråkigt att du drabbats av så många sjukdomar! Hoppas att du får behålla synen så länge som möjligt!

karin: Jag förstår att det måste vara spännande att snart få se resultatet!

• Victory

Ammo: Jag tror barn bidrar mycket till vuxenkänslan för vi har också gift oss och köpt hus men inte känner jag mig vuxen för det. Det fattas ett barn!!!

• Victory

Åh, Iza! Hoppas att du kryar på dig snart!

Jess: Jo, vi har påbörjat utredning men det är förstås lång väntetid. Vi har lämnat alla prover och väntar nu på att bli kallade till läkarbesök.

• Victory

Iza: Jag vet faktiskt inte riktigt vad som kommer att hända när vi får träffa läkaren. Vi får väl veta provresultaten och om de har hittat något fel föreslår de förhoppningsvis någon åtgärd. Jag antar (hoppas) att jag får hormoner mot mina oregelbundna cykler, just nu har jag inte haft mens på 51 dagar och jag hade ingen ägglossning. Det känns så trist att inte ens kunna försöka! Jag menar, något är ju uppenbarligen fel i min kropp!

Men varför är alla magsjuka!?

Ja, nu är det bara en vecka tills jag åker ner till Stockholm! Kl. 12 den 14:e passar jättebra för mig! Ni får bestämma plats, hemma hos Karin blir väl bra! Om jag bara hittar dit... Men det löser sig nog. Jag kommer att bo hos min kompis i Åkersberga men jag har ingen aaaaning om var det ligger eller var du bor, Karin eller hur man tar sig däremellan. Men det vet nog min kompis, om jag bara får adressen till Karin. Vi kan ju mejlas victorybrud@yahoo.se

Grattis Leo! Och hoppas att du lyckas undvika infektion, Karin!

• Victory

Yes! Då ses vi på söndag! Ska bli sååå kul att träffa er, det känns lite overkligt. Det känns ju som om vi känner varann men jag kommer nog ändå att vara dönervös!

Iza, nja, det är ju inte varje gång cyklen är så här lång. Men för ett år sedan var den 71 dagar så det händer ibland. I vanliga fall varierar den mellan 28 och 40 dagar ungefär så visst är den oregelbunden = svårt att pricka rätt!

• Victory

Jag menar ju nästa söndag förstås! (för att undvika missförstånd)

• Victory

Min kompis har bil men jag har inte frågat om hon kan skjutsa mig, men det gör hon ju säkert om jag ber henne. Träffas i stan går ju också bra fast det hade varit roligt att se hur du bor Karin! Vi kan ju bestämma det när det närmar sig. Jag ska i alla fall inte tillbaka till henne efteråt utan jag åker till flyget sen.

Jag har fått mens, HURRA! Trodde aldrig jag skulle bli glad av det men efter så lång väntan var tanten faktiskt efterlängtad för en gångs skull. Igår var vi på stor 30-årsfest och i princip alla har ju barn så det var svårt att undvika barnpratet. Dessutom såg jag att en av mina kompisar är gravid igen. Det kändes tungt, förmådde mig inte ens att gratulera. Åkte hem och grät sen.

Svar på tråden Glitter tråden ......fortsätter