Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Lady o Lufsen
Trevligt me lunch!!! Vi ska ha fest imorgon så det kan ju va bra å sova lite så man orkar med natten imorgon..*hehe*
Hoppfull Romantiker
satt precis å tänkte på det jag me..*ler*
Trevligt med lunch... Ja, det tycker jag verkligen men jag har absolut INGEN ANING om vad jag ska bjuda på...än!!!
Kan någon hjälpa mig med något snabbt tillagat och fort smällt???
Haha, man måste inte, jag är ju inte ens gift, pysslar bara mned bröllopsklänningar då andan faller på
Lady o Lufsen
Nån typ av sallad... kanske
Hoppfull Romantiker :
ja...det vet jag ju...den fin-fina klänningen med stora puffärmar!...Som jag, konstigt nog, var ganska ensam om att tycka var fin-fin!!??...Säger det något om mig, min socialgrupp, min privata status, mitt psykiska tillstånd, eller inkomst???
Mitziemoe :
det hade varit helt perfekt men det fick vi hos en annan arbetskamrat för en månad sedan...Vi turas om att bjuda på lunch...
Lady o Lufsen
hmm.... va kan man bjuda på då då... *fnular*
Hoppfull Romantiker
Tyckte också att den kläningen var helt ok!!!
Mitziemoe :
"Fnula" på du!!!
Kan Lax-pasta va nå´t???
Räk-Pasta???
Soppa???
Lady och luften: alla mina klänningar har stora puffärmar. Är ju halvbrittiska så jag ropar in dom på Engelska E-bay och dom skickas till en släkting i England (han har en speciell låda där dom hamnar)och sen tar jag med dom hem
Superskoj hobby
Hoppfull Romantiker :
Skulle jag också vilja ha som hobby!!!
Som sagt- supersnygg klänning!!!