• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Mitziemoe

Lady o Lufsen

Laxpasta lät ju supergott!!!!!
    Det tycker jag absolut att du ska göra!!! Då får du äta lite för mig också..*hehe*

• Hoppfull Romantiker

Tack för era varma ord, jag la ju ut bilder på en till klänning, vad tyckte ni om den då?

• Mitziemoe

Hoppfull Romantiker

Va det i samma tråd???

• Lady o Lufsen

Mitziemoe :
    Seriöst...jag behöver råd nu...
    Om du kokar färsk pasta, blandar i creme fraiche, röd lök, rökt lax, kräftstjärtar, avocado, dill och kryddor samt lantbröd med aioli...Är det gott!??

JAG tycker ju det...

• Hoppfull Romantiker

www.flickr.com/photos/87653735@N00/

där finns bilderna, men ni måste klippa ut och klistra in adressen, formyet tror attd et första är en adress och det andra en e-postadress eftersom den har med ett @

Så, dress2 (tre bilder) är den andra

• LukasU

Hej hej alla!

Jag kan inte heller sova. Sitter och funderar på menyn. Vi ska göra maten själva och nu börjar jag bli lite nervös.

• Mitziemoe

Lady o Lufsen

OMG!!!Låter hur gott som helst!!!!! Vill åxå ha nu ju!!!!! Börjar bli lite avundsjuk på den goda maten!!!

• Mitziemoe

Hoppfull Romantiker

Jag tycker att det e superfin!!! Skulle va kul att prova en sån klänning nån gång å se hur man ser ut i den...*ler*

• Lady o Lufsen

Mitziemoe :
    Jamen, då kör jag på det!!! Tack!!!
    (och jag skickar över mat till dig också!!!...med ett glas champagne...)

Hoppfull Romantiker :
    Jaa, jag är fortfarande förälskad i den typen av klänningar...!

• Örebroare

Hej på er!
    Jag gifte mig 14 juli så om det än något ni undrar över är det bara att fråga!

Vi kom hem från vår smekmånad i tisdags och jag har fortf inte lyckats bli fri från jetlag, det är omöjligt att sova på kvällarna!...

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!