Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Lady o Lufsen
Laxpasta lät ju supergott!!!!!
Det tycker jag absolut att du ska göra!!! Då får du äta lite för mig också..*hehe*
Tack för era varma ord, jag la ju ut bilder på en till klänning, vad tyckte ni om den då?
Hoppfull Romantiker
Va det i samma tråd???
Mitziemoe :
Seriöst...jag behöver råd nu...
Om du kokar färsk pasta, blandar i creme fraiche, röd lök, rökt lax, kräftstjärtar, avocado, dill och kryddor samt lantbröd med aioli...Är det gott!??
JAG tycker ju det...
www.flickr.com/photos/87653735@N00/
där finns bilderna, men ni måste klippa ut och klistra in adressen, formyet tror attd et första är en adress och det andra en e-postadress eftersom den har med ett @
Så, dress2 (tre bilder) är den andra
Hej hej alla!
Jag kan inte heller sova. Sitter och funderar på menyn. Vi ska göra maten själva och nu börjar jag bli lite nervös.
Lady o Lufsen
OMG!!!Låter hur gott som helst!!!!! Vill åxå ha nu ju!!!!! Börjar bli lite avundsjuk på den goda maten!!!
Hoppfull Romantiker
Jag tycker att det e superfin!!! Skulle va kul att prova en sån klänning nån gång å se hur man ser ut i den...*ler*
Mitziemoe :
Jamen, då kör jag på det!!! Tack!!!
(och jag skickar över mat till dig också!!!...med ett glas champagne...)
Hoppfull Romantiker :
Jaa, jag är fortfarande förälskad i den typen av klänningar...!
Hej på er!
Jag gifte mig 14 juli så om det än något ni undrar över är det bara att fråga!
Vi kom hem från vår smekmånad i tisdags och jag har fortf inte lyckats bli fri från jetlag, det är omöjligt att sova på kvällarna!...