Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
HR: ja de är inte riktigt min smak, men du har säkert gjort ett bra jobb med dem!
Ha ha ha vilka roliga klänningar, OH MY GOD var min första tanke! Min syster gifte sig för 14 år sedan i en likartad klänning, då var det snyggt.
Hur många klänningar är det du har?
Har några till, dessa tre är köpta för 800:- tillsammans så förstår ni
Jag tycker att omväxling förnöjer, vissa bröllop kan vara enkla och moderna medan andra kna vara p sagostil med män i frackoch damer i prinsessklänningar
HR: Absolut! Smaken är som baken, det vore ju jättetrist om alla gillade samma sorts klänning! Nu ska jag gå och sussa, har varit och tittat på ringar idag, så nu ska jag drömma om min ring.
NYC2007: dröm sött om ringen, god natt
Hur fick du dom så billigt? Är ditt syfte att sälja dessa? Allt som var modernt förr kommer ju tillbaka, så snart gifter sig kanske alla i prinsessklänningar
Godnatt! NYC2007
LÅnar ut ibland till dom som inte kna hitta den klänning domn vill ha men har absolut ingen affärsverksamhet, nej
Har haft en klänning ute på ett sött puffbröllop i sommar
Va spännande! Ja det är verkligen tur att vi alla inte har samma smak, va tråkigt! Hur väcktes intresset för prinsessklänningar?
Oj, växte upp med dom, en vän till var frisör och hyrde dessutom ut brudklänningar, fick vara med och hjälpa till med klänningspåtagning och liknande i mina tidiga tonår
Detta var typ 1991-1995 så det var under den västa marängtiden