• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Hoppfull Romantiker

Hej Giiirly :)

Allt väl i natten?

• Giiirly

Jo tack bara bra! Själv då?
    Jag börjar dock bli så nervös, bara en vecka kvar till dagen D, och jag kan knappt sova om nätterna längre :)

är det dags för bröllop för din del också snart?

• Hoppfull Romantiker

nejdå, inget bröllop här :) Jag har bara mina puffiga princessklänningar jag pysslar med. varit nära bröllop en gång dock

• Giiirly

Hur pysslar man me puffiga prinsessklänningar?! :D

blir du inte alldeles giftastokig av att läsa o se allt som har me bröllop o göra?

• Hoppfull Romantiker

Tja, får mest höra att mina klänningar är hemska.

Har 5-6 prinsessklänningar från 90-talet jag satt i nyskick. Tvättet, tagirtt bort fläckar, sytt tyllunderkjolar, ny resår i ärmarna med mera

Klart man blir giftastokig

• Giiirly

Å inte e du gift?!
    Folk får väl tycka va dom vill, det e ju så m saker för huvudtaget. Varför just puff-puff om man får lov o fråga?!

jag e tom så inne i bröllopsvärlden att jag skulle kunna tänka mig o jobba som koordinator. Det tar aldrig slut m alla vackra saker o allt man kan hitta på! Har hållt på nu i snart två år, men - va gör jag när bröllopet är över? Tänk om man kommer in i en depression eller så :/

• Hoppfull Romantiker

Växte upp med dom, har delvis engelsk bakgrund och varit på en hel del släktbröllop i England. Som jag sa, engelska herresäten, frackar och hattar, prinsessklänningar, puffig slöja brudgummen lyfte och sen en djuuuup bröllopskyss.

Var så romantiskt så det finns inte

• Hoppfull Romantiker

Jodå, jag

hej prinsessdrömmen :)

• Zandra

Godkvall tjejer; har ar det e till som sitter uppe och jobbar med festprogrammet. 2 veckor kvar idag....

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!