Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Hej Giiirly :)
Allt väl i natten?
Jo tack bara bra! Själv då?
Jag börjar dock bli så nervös, bara en vecka kvar till dagen D, och jag kan knappt sova om nätterna längre :)
är det dags för bröllop för din del också snart?
nejdå, inget bröllop här :) Jag har bara mina puffiga princessklänningar jag pysslar med. varit nära bröllop en gång dock
Hur pysslar man me puffiga prinsessklänningar?! :D
blir du inte alldeles giftastokig av att läsa o se allt som har me bröllop o göra?
Tja, får mest höra att mina klänningar är hemska.
Har 5-6 prinsessklänningar från 90-talet jag satt i nyskick. Tvättet, tagirtt bort fläckar, sytt tyllunderkjolar, ny resår i ärmarna med mera
Klart man blir giftastokig
Å inte e du gift?!
Folk får väl tycka va dom vill, det e ju så m saker för huvudtaget. Varför just puff-puff om man får lov o fråga?!
jag e tom så inne i bröllopsvärlden att jag skulle kunna tänka mig o jobba som koordinator. Det tar aldrig slut m alla vackra saker o allt man kan hitta på! Har hållt på nu i snart två år, men - va gör jag när bröllopet är över? Tänk om man kommer in i en depression eller så :/
Växte upp med dom, har delvis engelsk bakgrund och varit på en hel del släktbröllop i England. Som jag sa, engelska herresäten, frackar och hattar, prinsessklänningar, puffig slöja brudgummen lyfte och sen en djuuuup bröllopskyss.
Var så romantiskt så det finns inte
Någon vaken här?
Jodå, jag
hej prinsessdrömmen :)
Godkvall tjejer; har ar det e till som sitter uppe och jobbar med festprogrammet. 2 veckor kvar idag....