• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Hoppfull Romantiker

ska förtydliga, propagerar inte för nånting annat än att alla ska få välja själva. Alla marängälskare har inte direkt haft julafton dom senaste 10 åren så nu försöker jag få folk att tycka till om sådanna klänningar igen.

Mest på skoj såklart, men några har blivit lite eftertänksamma om dom verkligen är såååå fula

• madlin

Hoppfull Romantiker: förstår såklart, är ju en gnutta glimt i ögonen på mig också! Tycker de är kul att man har så olika smaker gällande allt, tur är väl det? :)

Klänningarna är fina på sitt vis du har i ditt galleri, men för mycket i mina ögon o tycke. Du kommer bli jättefin iallafall, har du partner och så då? Eller väldigt förtjust i att planera o drömma dig bort sådär? (absolut inget illa menat, bara nyfiken :) )

• Hoppfull Romantiker

TigerLinn: Välkommen, allt bra med dig ikväll?

• Hoppfull Romantiker

madlin : tja, har varit nära, så kan jag ju säga, men det har aldrig blivit av

• Hoppfull Romantiker

madlin : klänningarna du såg är ju klänningar jag fått och fixat iordning. Ska sägas ärligt, köper ju inte bröllopskläder om man inte är säker

dress1 (den som är fotad med modell) skulle jag kunna tänka mig, dom andra ... vet inte

Din klänning då? Vilken stil?

• madlin

Hoppfull Romantiker: ok! :)

undra om man ska fäktas lite med nattfjärilarna en stund? hmm...

• Hoppfull Romantiker

kanske man borde, men ännu inte på nån timme för min del!

Men sov gott

• Leónsmamma

Här är en till som är uppe! Är så glad att BT finns för nu har jag lyckats hitta en tavla att önska i bröllopspresent och en gästbok jag vill ha! Perfekt! Hade inte kommit på detta utan BT!

Men nu ska jag nog sova...Godnatt!

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!