• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Mr Perfect´s blivande fru

Tack! När är det dags för dig/er?

• NYC2007

17 oktober i New York. Letar fortfarande klänning...

men då har du ganska gott om tid ännu. Vad vill du ha för typ av klänning då? Traditionellt bröllop, alternativt? Berätta!

• NYC2007

Jag vill ha en vit knä- eller vadlång klänning. Den ska helst vara väldigt enkel men gärna med någon rolig detalj. Det kommer att vara en borgerlig ceremoni med en amerikansk vigselförrättare och våra föräldrar kommer att vara med.

haha, nästan som vi då! Vi gifter oss borgeligt, med vårt barn och våra respektive föräldrar närvarande. Jag kommer att bära en knålång vit klänning, halterneck, lite 50tals/pin up/rockabilly stuk om du förstår hur jag menar.

• NYC2007

Det låter som en väldigt snygg klänning, har du sytt den eller?

Nej den är köpt från en tjej som syr rockabilly kläder. Hon syr den helt efter mina mått, känns jättelyxigt!

• NYC2007

Vilken lyx! :) Själv förlitar jag mig på att jag ska hitta en snygg klänning i någon butik...

Får jag vara frågvis och undra varför New York? Är någon av er därifrån eller tycker ni det är en vacker plats, eller speciella minnen eller ja du fattar...

• NYC2007

Vi är båda överens om att vi inte vill ha ett stort bröllop och helst inte i Sverige. Vi har varit i NY flera gånger och det är vår favoritstad i världen. Sedan är det skoj att gifta sig lite "hemligt", ingen vet om det förutom våra föräldrar som ska följa med! :)

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!