• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • misstrixie

Rosenlarv

Jag har inte hunnit bli nervös än för det är ju ganska länge till men känner jag mig själv rätt kommer jag att vara ett darrande vrak när det börjar närma sig! Din m2b då, några bröllopsnerver där?

• Rosenlarv

misstrixie
    han är kolugn konstigt nog. jag försöker skaka liv i honom och få honom nervös, men ingenting

Hur långt har du kommit i planeringen?

• misstrixie

Rosenlarv

Bokat kyrka och festlokal, tärnor och marskalkar + toastmadame utsedda och gästlistan i princip klar. Inbjudningarna är väl nästa steg, vi håller på och kikar på lite olika kort.

• Hoppfull Romantiker

Det är väl bra att INTE vara nervös? Eller är det bara så att man SKA vara det?

Och vad är man nervös för? att hela arrangemanget ska gå åt pipsvängen? snubbla?

Har aldrig gift mig så jag vet inte

• lotta49

Hej tjejer! Här har ni mig och jag och min m2b gifter oss på lördag

Nervöst,nervöst men samtidigt ska det bli så himla roligt.

Så hela veckan som kommer nu kommer jag antagligen att bli nattsuddare då det ska printas festprogram och grejer!

• Tula_Backe

hoppfull romantiker
    Ja då jag har full koll på planeringen faktiskt

• TigerLinn

ska snart sova bara duscha innan.. jobb i mgn

• Hoppfull Romantiker

Om ni vill se mitt pågående projekt (om ni inte redan gjort det) så finns det lite bilder här

www.flickr.com/photos/puffprincess

Har fått ett gäng maräbgklänningar från 90-talet att pyssla med och försöker få dom i nyskick. En kul grej och en av klänningarna har faktskt använts

Men varning, puffigheten är stooor

• Hoppfull Romantiker

hej lotta49 :) välkommen :)

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!