Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Rosenlarv
Jag har inte hunnit bli nervös än för det är ju ganska länge till men känner jag mig själv rätt kommer jag att vara ett darrande vrak när det börjar närma sig! Din m2b då, några bröllopsnerver där?
misstrixie
han är kolugn konstigt nog. jag försöker skaka liv i honom och få honom nervös, men ingenting
Hur långt har du kommit i planeringen?
Rosenlarv
Bokat kyrka och festlokal, tärnor och marskalkar + toastmadame utsedda och gästlistan i princip klar. Inbjudningarna är väl nästa steg, vi håller på och kikar på lite olika kort.
Det är väl bra att INTE vara nervös? Eller är det bara så att man SKA vara det?
Och vad är man nervös för? att hela arrangemanget ska gå åt pipsvängen? snubbla?
Har aldrig gift mig så jag vet inte
Hej tjejer! Här har ni mig och jag och min m2b gifter oss på lördag
Nervöst,nervöst men samtidigt ska det bli så himla roligt.
Så hela veckan som kommer nu kommer jag antagligen att bli nattsuddare då det ska printas festprogram och grejer!
hoppfull romantiker
Ja då jag har full koll på planeringen faktiskt
ska snart sova bara duscha innan.. jobb i mgn
Om ni vill se mitt pågående projekt (om ni inte redan gjort det) så finns det lite bilder här
www.flickr.com/photos/puffprincess
Har fått ett gäng maräbgklänningar från 90-talet att pyssla med och försöker få dom i nyskick. En kul grej och en av klänningarna har faktskt använts
Men varning, puffigheten är stooor
hej lotta49 :) välkommen :)
Tack så mycket!