• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • lotta49

Ingen fara Jodie!

Japp, jag har utarbetat en plan B nu så jag kommer att delegera,delegera.

Jag kan ändå känna att det var tur att det bara var "grunden" till tårtorna för tänk om jag gjort dem helt färdiga och så hade kylen pajat tex?

Nej, jag får ringa alla jag känner som kan ge en hjälpande hand.

Japp, vägning onsdag. Är du nervös? Jag är skitskraj!

• Hoppfull Romantiker

Låter som om ni känner varandra sen förr

• Brastad -07

Vi gifte oss den 26 maj utanför Lysekil. Bröllopet började klockan 16, så vi behövde inte direkt stressa under dagen. Vi kom till kyrkan någon minut efter kl 16, för det hade prästen sagt att vi skulle, så alla hade hunnit in. När kyrkklockorna började ringa kom nervositeten (en härlig känsla). Sen kom musiken (Mendelssohn), jag gick in tillsammans men min pappa och så hade jag en brudnäbb. Känslan att gå fram mot altaret var väldigt rörande, trodde inte att jag skulle bli så rörd som jag blev. Väl framme började vår solist att sjunga (Kärleken förde oss samman) och vigseln började.

Sen bar det av till restaurangen. Det var ca 40 st gäster. Först skålade vi med lite bubbel, sen åt trerätters plus tårta. Ni kan räkna med att allt tar MYCKET längre tid än man räknat med, vi kom till restaurangen vi 17:30 vi var klara vid 23 med paus för brudvalsen. Sen var det var det dags för festen med dans och karaoke (som blev riktigt lyckat). Vi gick till våran svit vid 04 tiden.

Vilken underbar dag....

• Hoppfull Romantiker

Åh, vill gifta mig jag med ...

• lotta49

Hoppfull Romantiker: Jag och Jodie stiftade bekantskap i en tråd som jag startade om Gi, därav vägning på onsdag

Jodie: Man tackar,man tackar!

Japp, här går det nog inte neråt i alla fall men har jag tur står det stilla. Det lustiga är att jag knapp känner någon hunger på dagarna så jag får påminna mig själv. (knackar mig på axeln och säger "HÖRRUDU", ÄT!! " )

Och har man fläskat på sig sär det inte hela världen, tycker vi har varit jätteduktiga båda två!

• Hoppfull Romantiker

Jodie: Berättar inte mer än jag gjort om vem jag är, håller låg profil. Är dock runt de 30 och singel

• Hoppfull Romantiker

Är faktiskt två som skrivit under detta nick, en man och en kvinna den första veckan typ. Men idag är det bara en som använder det

Hoppfull_romantiker är en påhittad figur som kom hit mest för att röra om i kläddebatten med sina puffkreationer

Men vi/jag bakom är vanliga bröllopsälskare

• lotta49

Jodie: Haha!

Då måste min m2b varit VÄLDIGT duktig eftersom han är 185 cm lång och väger 70 pannor i skrivande stund!

Och då måste jag varit lite mindre duktig då eftersom jag är 20 cm kortare än honom och väger 6 kilo mer !

• Hoppfull Romantiker

Restaurerar brudklänningar ja :) Klassiskt skräddarjobb :) Kan vara både en man och en kvinna

• lotta49

Oj!! Kom just på att jag avslöjade vad jag väger! Hoppsan!

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!