• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • misstrixie

lotta49,

Hahaha! Sånt är kul men nästan lite läskigt, vad man kan få för sig!

En annan grej min m2b gör är att han kommer och hälsar på mig på jobbet och skrämmer sk*ten ur mig varje gång. Jag har en liten butik som har en huvudingång där kunderna kommer in, och så en annan inne på lagret. Där gillar min m2b att smyga in utan att jag märker något och sen plötsligt bara stå där mitt i butiken när jag tror att jag är ensam! Han tröttnar aldrig på det, och jag är så lättskrämd att jag fortsätter bli rädd varje gång...

• lotta49

Den var verkligen jättefin trots att det inte riktigt är min stil. Det kommer nog att komma tillbaka med puffärmar och volanger.

Mode har ju en tendens att upprepa sig. Har en syster som bara ÄLSKAR såna klänningar, ska visa din länk för henne i morgon.

Nu blir det dock bingen för mig då jag i morgon skall handla till nya tårtor och köpa underkläder!

Natti natti allihopa!

• misstrixie

"För ängsblommor har inget alarm!"

Hahahaha!

• misstrixie

Godnatt lotta49! Dröm söta drömmar!

• Hoppfull Romantiker

lotta: vi hörs, visa gärna syrran!

sov bäst!

• lotta49

Fy misstrixie, jag skulle få en hjärtinfarkt ju!!

Jodie, näe, det blir ju lite svårt...

Min m2b kan säga allt möjligt i sömnen dock har har än så länge bara pratat, inte gjort något annat.

En kompis till mig var tillsammans med en kille som hade tendens till att GÅ i sömnen och detta hände för några år sedan.

Hon vaknar av att hon hör något på nedervåningen och ser att hans sida i sängen är tom.

Hon tassar ner och finner honom pinkandes i vardagsrummet. Han hade till och med lyft upp dynan i fåtöljen som ett toalock och stod där.

Och eftersom hon visste att han sov väntade hon med utskällningen till dagen efter!

• lotta49

nuu är det bingen, kram på er!! :-d

• Hoppfull Romantiker

godnatt alla sovare

Själv lär man vara vaken en stund till ...

• Hoppfull Romantiker

Sitter och kollar runt efter en till klänning att sätta tänderna i. Men dom är svåra att hitta, man köper ju inte en dyr klänning som typ är redo att andvändas. Gärna ett befläckat vrak i polyester

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!