Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Jag och min m2b har en knäpp lek som går ut på att han försöker ta reda på exakt hur mycket jag väger. Alltså, jag skulle inte ha något emot att han visste det, men det började som ett skämt när han frågade en gång. "Sånt frågar man inte en dam", sa jag - och sen var det igång. Flera gånger i veckan så kastar han ur sig frågan, som helt apropå: "Hur mycket väger du, nu igen?" och hoppas att jag ska gå på det och svara. En gång vaknade jag mitt i natten av att han höll på och greja med någonting. Öppnade ögonen, helt yrvaken. Lampan var tänd och min m2b höll på att kila in vår badrumsvåg under min rygg! Jag höll seriöst på och dö av skratt och han också. Vi låg och hoppade av skratt hela natten och jag börjar flina nu igen när jag tänker på det.
Ja, vi är lite knäppa.
HAHAHA!! Hade det varit min m2b hade jag dött!
lotta49,
Hihi, har ni också några såna där konstiga saker för er? Ibland tror jag att vi är jordens två knasigaste människor som haft turen att träffa varandra...
kolloja nåijn hojjtavaasta!
knasigaste? en ensamstående människa som restaurerar brudklänningar, är inte det sjukare? dessutom kristen och musiker
Jodie,
Ah, en själsfrände då.
HP,
Nej det tycker jag inte är sjukt. Man behöver inte vara bride2be för att älska bröllop, menar jag!
misstrixie: Japp, här har du radarpar nr 2! Min älskade blivande får också för sig hel urknäppa grejer som för några veckor sen.
Han har diabetes och i bland vaknar på nätterna, så också denna natt.
jag vaknar av att han sitter på sängkanten och stirrar ut i vårt vardagsrum. Jag frågar vad han gör:
Han: " Jag tittar bara på den där skylten därborta"
(Vi har skog utanför vårt vardagsrum)
Jag: "Vilken skylt?? "
Han: " Den som...den som.....( Han lägger sig ner).... när jag tänker efter så är det nog ingen skylt där...ZZZZZZZZ!
Och sen somnar han!
Jag har aldrig garvat så mycket i hela mitt liv och när jag påpekade detta för honom morgonen därpå hade han inget minne alls av det!
tja, vet inte om ni såg länken ovan och den klänningen jag ahr pysslat med ikväll
Gräggbakelse goes 2007 på nått skumt sätt
HR: jag såg den inte, kan du inte visa igen?
www.flickr.com/photos/puffprincess
Dress 4 är det jag syftar på, dom andra är bra mycket 90-tal ...