• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Hoppfull Romantiker

Jodie hann tydligen lämna in för kvällen ...

Ingen annan här?

• Hoppfull Romantiker

Har väl ett tjugotal brudklänningar

• Hoppfull Romantiker

Tja, gör ju ingen PR för dom här, dom klänningarna som används sprids kunskapen om via djungeltelegrafen. Det enda jag vill här är att få synpunkter. Allt från att dom är fina till fruktansvärda

Denna med blåa livet kostade dessutom 300:-

Det du

• Hoppfull Romantiker

En del har använts, andra säljs i olika sammanhang och går tillvälgörenhet. Har skänkt några till myrorna, bl.a.

• Hoppfull Romantiker

Ja, ingen vill ju ha dom och dom är ofta i dåligt skick :) Kan ju lika gärna jag ha kul och fixa dom

• Hoppfull Romantiker

Godnatt!

Ingen annan här?

• moasmamma

Uppe än? Vi hade planerat att gifta oss i augusti, men jag fick et infall om ett vinterbröllop!!! Måste det alltid vara sol och strålande för att man ska gifta sig? Kan tänka mig att jag skulle gråta floder om det ösregnade på vår bröllopsdag i augusti, men om det var grått och mulet i december inte ta det lika hårt!! Ganska romantiskt med ett fackeltåg i mörkaste decembernatt, eller!!

• Gotland-08

moasmamma: Vi är flera vinterbrudar som ska gifta oss januari/februari på www.brollopstorget.se/Forum-1-22/m2341772.html, kan du hitta oss, välkommen.

Vi ska gifta oss 2:a februari och kände att vinterbröllop passar oss bättre. Just det du beskriver om vädret är en faktor, vädret sätter hela stämpeln på ett sommarbröllop.

Vi har märkt att vi känner oss friare när vi planerar vårt vinterbröllop. Känns mer som det blir vi. Vi ska gifta oss i en ruin kl. 17 och hela ruinen ska vara fylld med facklor och levande ljus, ruinen har tak... Tror det kan bli väldigt stämningsfullt.

• Hoppfull Romantiker

nån vaken inatt?

• Hoppfull Romantiker

okej, några kvällschattare här?

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!