• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Hoppfull Romantiker

Gör inga pengar alls, har bara jobbat med klänningar jag fått eller betalat någon hundring för. Har lånat ut en och resten kommer skänkas tillvälgörenhet

Detta är en kul (och billig) hobby ...bara

• Hoppfull Romantiker

är jag kvinna så är det ingen dum idé. är jag man så är det nog ingen bra idé att spara en puffklänning åt en ev brud *s*

• Hoppfull Romantiker

eller anonym, tror hellre på det

• M.O:s älskling

jasså det finns folk som e vakna?! själv sitter jag och googlar och försöker hitta svar åt de som tydligen inte googlar själva:)

• Hoppfull Romantiker

M.O:s älskling: välkommen, jo vi är några vakna allt väl med dig?

jo då:)det e fint:)jobbar ni natt? jag e vaken för att min älskling jobbar natt å det e så tråkigt att sova själv så jag sorterar i skåp å rotar runt:)

• Hoppfull Romantiker

Jag har jobbat med att restaurera en brudklänning, tagit bort fläckar, tvättat, ångpressat (på mitt årimitiva sätt) och sytt fast lite spets.

Typ ...

coolt! älskar oxå sånt, gick hantverk på gymnasiet men sydde mest jeans när vi fick välja själva.
    Har du någon utbildning eller är det självlärt?

• Hoppfull Romantiker

helt självlärd jobbar mest med klassiska puffklänningar, roligast så även om det inte direkt är på modet idag.

det låter jättekul:) Nu ska jag dra igång dammsugaren sen ska jag gå å sova.
    gonatt ha det bra

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!