• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Cantaton

Jodie. Men jag kan försäkra dej om att jag kommer att satsa den dagen jag verkligen planerar en bröllopsfest :) Jag är så pysslig och kreativ av mej. Och jag satsar alltid i taket liksom. Inget ska bli halvdant.

Här om veckan skulle jag och min pojkvän fira en vän till mej som fyllde år. Jag hade precis varit bortrest 6 veckor i sträck och hade därför inte hunnit fixa en present, så jag sa att vi fick svänga förbi Kista Galleria på vägen för att fixa en sista-minuten-present. När vi sedan gick tillbaka till bilen sa han fascinerat: "Om du lägger ner sådär mycket energi och hjärta på en sista-minuten-present undrar jag hur du handlar/skapar genomtänkta presenter". För jag gick igenom hela butiken vi var i och valde verkligen med omsorg, och valde enhetligt, luktade på alla tepaket jag tyckte verkade intressanta, såg till att det blev fint inslaget med matchande snören etc... och formulerade ett kort - inte bara "grattis, kram..."

Men jag är sådan helt enkelt :) Jag slår in mina julklappar med kanelstänger och granris ;)

• Cantaton

Jodie, haha. De skulle väl aldrig rota i handväskan? Det tror jag faktiskt inte. Men allting kommer ju inte med i collaget eftersom jag bara har tagit med de ord jag stött på i tidningar. Jag har liksom inte klippt ut bokstäver och skapat egna ord.

• Cantaton

Mmm, så kommer jag också att vara. Dock kommer jag att överlämna ansvaret för blommor på mamma, hon är trots allt florist och vet vad jag tycker om :)

När gifte du dej?

• Hoppfull Romantiker

Här försöker jag sparka igång tråden flera kvällar och NU startar ni utan mig!

Vad pratas det om? Läser igenom ...

• Cantaton

Jaa du. Ibland är det inte som man tänkt sig :) Dessvärre hade ju jag precis tänkt gå och lägga mej. Vi pratar mest vigselsånger och collage.

• Hoppfull Romantiker

Haha, nu får ni snällt vara vakna

Oj, hoppa på Fozzie här på BT i det fallet, han är professionell musiker

• Hoppfull Romantiker

det jag skrev ovan var såklart ett skämt, glömde en

underbart att tråden används

tänkte att ni klunde prata med honom om bröllopsmusik

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!