• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • Hoppfull Romantiker

Tja, jag restaurerar lite beggade klänningar jag fått eller köpt billigt. Så enkelt är det

Gör lite annars till vardag ...

• Fjällräv

Hoppfull:

Är marängerna på väg tillbaka, menar Du?

Jag tycker det är mest axelbandslöst och "fodral"stuk förtfarande...

• Hoppfull Romantiker

Fjällräv: Njae, dom klänningar som är populära idag får man knappast för en spottstyver eller gratis

Däremot tycker jag marängerna (i smalfull tappning) är väldigt vackra och ståtliga, högtidliga och vackra. Sen kan man ju tycka vad man vill med bara axlar och korsettryggar i kyrkorummet också, vad tycker du som präst?

Var är du präst förresten?

• Fjällräv

Jag är präst i Strängnäs stift.

Kan väl inte säga att jag är speciellt förtjust i alltför nakna klänningar. Ofta är det dock en fråga om helheten. Smink - blommor - tärnor och hur brudparet bär sig åt.

• Fjällräv

Hoppfull: Oj!!! Det VAR verkligen maränger!!! Som en påminnelse om 80talet.

"More is more"... Den där rosetten gick ju inte av för hackor!

• Hoppfull Romantiker

Bra stift, gillar att man verkligen firar gudstjänst som man göra på många ställen i strängnäs stift

• Fjällräv

Hoppfull: Jag är ny i Strängnäs stift, men älskar verkligen stiftet.

Men varför syr Du om klännigar? Är någon av dem till Dig själv, eller säljer Du dem för att finansiera Ditt eget bröllop?

• Hoppfull Romantiker

Fjällräv: kan berätta mer vem jag är och vad jag gör i mail. Håller en lite låg profil här, vill mest ha feedback på klänningar jag jobbar med

Kan säga att jag är ett kristet medsyskon iaf *s*

bridals_se@yahoo.com

• Fjällräv

Jag respekterar i högsta grad att Du vill hålla en låg profil - det ska man göra på internet. Jag är rätt försiktig själv, som Du märker svarar jag inte på VAR jag jobbar

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!