Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Utanfor Duesseldorf.
Men vad gor du med klanningarna? Restaurerar du dem bara for att det ar kul och hanger in dem i en garderob, eller saljer du de vidare?
LÅnar ut elelr säljer till värgörenhet ... gör inga pengar på det, det är bara skoj
HElt udnerbart att se en brud glida in i en stor marängklänning idag
Nä, nu börjar nog tröttheten slå till!
Lycka till nu båda två: Zandra och Hopfulla Romantikern med era uppdrag!
God natt!
Hmmm...for mig ar de bara for mycket, men det ar ju tur att smaken ar som baken. Vore trist om alla brudar hade samma klanning...
Omväxling förnöjer. men jag minns bröllopen i England på 90-talet då män hade engelsk frack (liknande en frock coat) och hatt. Damerna (bruiden, tärnorna, näbbarna) hade prinsessklänningar. Det var mycket puff och prassel. Det har som satt sig kvar!
Men enkla stilar har sin charm med, absolut
Prinsessdröm: Godnatt!
Ja, och sedan finns det ju en uppsjo av olika definitioner pa vad en prinsessklanning ar...
I England var det krinolinkjol/puffärmar och rosett bak den mest hatade varianten
mmm...fast numera verkar det racka med att man har en lite storre utsvangd kjol sa ar det en prinsess/marang klanning...
JO, håller inte med om den defenitionen. Men som sagt, alla tycker vi olika!
Nu ska jag knyta mig!
Godnatt!