Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Häftigt!
Jag har aldrig varit i New York. Storstäder är inget för en bondjänta som jag
Ja det är en väldig häftig stad. Sen så passar det oss att ha en väldigt enkel, icke-religiös ceremoni i Central Park.
För oss var det jätteviktigt att ha en ICKERELIGIÖS ceremoni! Gillar inte att det är så vanligt att folk gifter sig i kyrkan bara för att det ät tradition eller för att det är fint. Är man inte troende så varför kyrka?? *hukar mig för alla som vill strypa mig nu*
Precis, men det verkar vara olika hur man ser på saken uppenbarligen.
Ja, tydligen. Hur långt har ni kommit annars då? Är allt bokat och klart med typ inte vet jag middag efterår, hotell, hans kläder och så vidare?
Nja, ringarna är designade men inte gjorda ännu, hotell är bokat (men hoppas hitta ett finare lite närmre inpå), hans kläder är inte klara (blir någon enkel kostym)och middag löser vi nog på plats.
Nu måste jag gå och sussa! Godnatt!
Godnatt själv
*kikar*
kikar in en kortis innan zzzzzz, semestern är slut och jobbet ett faktum :( MIndre nattchattning då ...
godnatt????
var inte det här en natt tråd?
natten har ju inte ens börjat???
*besviken*