Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
HR: ojdå, försvann visst ett tag, datorproblem! Det blir i Central Park, inte så originellt men väldigt vackert förhoppningsvis!
Ja, Central Park är fin (ska inte göra bort mig och förkorta den Cp igen). Och den är ju stooor
Blir det borgeligt? :)
HR: Japp det blir borgerligt! Tänkte först gifta oss i Svenska kyrkan för enkelhetens skull, men det kändes fel eftersom ingen av oss är troende.
Trevligt! Men vigselförättare är antagligen svensk?
Sitter här själv och kollar puffklänningar och blir nostalgisk
HR: Nej vigselförrättaren är amerikansk faktiskt!
Varför denna fascination av puffklänningar? Får du någon positiv feedback från någon gällande intresse att köpa?
jag har mina anledningar
90-tal, engelska herresäten, män i "tails and hat" och damerna i stora puffklänningar. Som att stiga in i "Fyra bröllop och en begravinng"
Räcker det
Aha, spännande!
s210.photobucket.com/albums/bb159/hopefull_romantic/¤t=bride8.jpg
tagen på ett bröllop i Dorset 1998
Tja, fixar mest iordning, lånar ut ibland och säljer för välgörenhet :) Är bara på kul :)
Här e en till nattuggla :)
dottern sover o m2b e ute o svirar. Har suttit m fest och vigselprogram fram tills nu.