• Hoppfull Romantiker

Nattchattare! Se hit!

Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova

Hoppas vi hörs här!

/HR

• Svar på tråden Nattchattare! Se hit!
  • N&N

Hej, en till nattuggla! Gifte mig 070707 och har precis ägnat några timmar åt att skriva om min möhippa och att uppdatera vår hemsida med lite bilder, vad tycks:

gittanmicke.weddingannouncer.com

• Madelensh

Jag gifte mej också 070707!!
    Känns mysko att vara någons fru men samtidigt så rätt.
    N&N: Jag ska kolla in din hemsida nu

• NYC2007

Ester W: då är du nygift, vad härligt! Jag bor i Sverige men ska gifta mig borgerligt när vi är på semester i oktober.

• N&N

Gör det, som jag har kämpat :) har precis efterlyst digitala bilder från möhippan bland mina kompisar. Fick en hel pärm med foton på bröllopet men saknar just digitala som lättar upp texten.

På söndag ska vi träffa fotografen och få se hans bilder! Hoppas bara det blev några bra för vi hade ösregn vid fotograferingen och fick vara under en bro, dock var det helt ok då det var näckrosor i en å i bakgruden så jag slapp iaf studiobilder... ville inte ha det.

• Ester W

N&N, jätte fin hemsida, jag håller oxå på och fixa till min hemsida så att jag kan visa den på BT snart...
    Hoppfull romantiker, men då får jag hoppas att du snart får gifta dig...

• Madelensh

NYC2007: Åh va häftigt att gifta sej i NY, hur kom ni på den ide´n??

N&N: Jättefina bilder, gifte ni er utomhus?

• NYC2007

Madelensh: vi var båda överens om att vi inte vill ha ett stort bröllop i kyrka med efterföljande middag. Vi kunde inte komma på någon annanstans där vi vill gifta oss än i New York. Ska ta med oss våra föräldrar också så vi blir inte helt ensamma.

• Hoppfull Romantiker

Tja, kom mest hit för att få lite kritik på mina brudklänningar Har köpt ett antal repobjekt och fixat upp ... alla riktiga puffmaränger

• Madelensh

NYC2007: Åh va häftigt!
    Hoppfull romantiker: Vart har du bilderna på dina puffklänningar?

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!