Nattchattare! Se hit!
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Någon annan nattuggla som vill ha sällskap här inatt? Du kanske jobbar eller bara inte har en anledning att sova
Hoppas vi hörs här!
/HR
Välkommen NYC:
Drömt mer om the big apple sen sist?
Inte drömt men planerat :) Har fått tag på en vigselförrättare nu, så då kan jag bocka av det på listan iaf!
Trevligt! Var i NYC blir det?
Hallå i stugan! Sitter o inväntar John Blund, men han vägrar komma o flirta med mig ikväll *s*
madlin: välkommen till New York å ena sidan och den andra sidan dom klassiska marängklänningarnas förlovade land
Hoppfull Romantiker: hoppla! Vilka världar, låter underbart i väntan på "nattdejten" ;)
Vad pysslar ni med då flickor?
Tja, jag propagerar för klassiska puffklänningar och NYC planerar bröllop i NYC Hon får berätta mer själv ;)
Hoppfull Romantiker: jasså! Jaa... puffklänning är inte min grej så mig kommer du ingen vart med ;) Min klänning hänger drygt 15 meter ifrån mig. Har du beställt din klänning ännu? :)
Oj, är inte på G att gifta mig, men äger 5 st brudklänningar just nu
Hoppfull Romantiker: på så vis! Då har du några stycken o välja på när det väl är dags då! :)