• Cantaton

Nattchattare! Se hit!

En aning febrig och ont i öronen - fortfarande. Men har inte riktigt tid att slappna av. Vilar ändå mkt mer än jag har tid till inför min tenta... (I Investering & Finansiering). Så det är väl sådär.

Nu ska jag som sagt sova.
    Gonatt

• Cantaton

Mm. Jag har ovanligt bra lungkapacitet faktiskt. Men det beror nog på att jag övar dem konsekvent då jag sjunger (vilket inkluderar andningsövningar). Och så röker jag förstås inte Skulle aldrig falla mej in.

Nu ska jag lägga mej. Gonatt!

• Cantaton

Fozzie, ja, det är ingen yta att hänga upp kläder på - jag vet. Bor själv på snarlika 28.

• Cantaton
    Jämför man så. Men det känns ju inte vidare stort. Men lillan, har du gemensamt kök utanför rummet då? Det jobbigaste tycker jag är att laga mat (utan fläkt) i samma rum som sängen står och dammar liksom... (Matos i sängkläderna och damm i maten.)
  • Cantaton

Kommer ni att bo ihop något innan bröllopet?
    Om inte; finns det skäl (utöver praktiska, så som olika studieorter eller nåt) till att ni inte bor ihop innan bröllopet?

• Cantaton

Fozzie, så sant. Dock beror det ju väldigt mkt på vilken kristen inriktning man följer. Svenska kyrkan är inte så hård. Däremot har jag vänner som är mormoner och som varit förlovade i flera år - de får inte ens sova på samma våning när de sover över hos varann.

Svar på tråden Nattchattare! Se hit!