Bröstförstoring 10
Hej Snuttungen och alla andra tjejer här!
Är också ny här. Jättetrevligt att läsa alla inlägg och ta del av era erfarenheter.
Jag har ett bra tag gått i tankarna på en bröstop på VK. Är egentligen inte osäker på att jag vill göra en op, ej heller så mycket på storleken. (310cc eller 335 blir det efter konsultation hos Charles). Det jag däremot tvekar på är valet av implantat. De flesta som opererar sig på VK (& i Sthlm)lägger ju in anatomiska men jag funderar lite på runda. Jag har ammat ett barn och brösten är fortfarande hyfsat stora. Har full B/liten C idag men saknar mina riktigt fylliga och fina som jag hade innan jag fick barn, särskilt upptill har de liksom blivit platta. Anatomiska implantat står ju ut mer nertill än upptill, även om de iofs är högre än runda implantat. Hur upplever du de anatomiska och känner du någon som har runda och sett skillnaden? Hur mycket påverkas resultatet av storleken på brösten innan? Jag får för mig att eftersom jag ändå har en del bröstvävnad, särskilt nertill, så förstärks detta ytterligare med anatomiska... Runda kanske skulle jämna ut? Vore supertacksam för lite feedback från dig eller någon annan här på forumet för denna beslutsvånda gör att jag inte kommer mig för att boka ett datum för operation. Sedan är jag även osäker på om jag ska göra ett lyft. Charles sa att det är "gränsfall". Lät inte nödvändigt men kanske att det skulle bli ändå bättre resultat. Isåf blir det via bröstvårtan, inte ankarlyft. Har dock inte särskilt mycket häng och har fått för mig att när man lägger in ett implantat och fyller ut bröstet så minskas ett ev. häng också något. Stämmer detta?
Rat - Har för mig att du op dig på VK och att du i något inlägg skrev att du med facit i hand hade valt runda istället för anatomiska just av den anledningen jag skrivit om. Är jag ute och cyklar?