• Lillah

Bröstförstoring 10

Hej!
    Jag är ny här...
    Intressant att läsa om allt som ni skrivit:) Jag ska operera mig om en månad. Spännande o lite läskigt.
    Jag har varit på två konsultationer. Ena läkaren sa 450cc och den andra 500cc. Jag har 75B idag. Jag sa att jag inte vill ha allt för stora. Såg en bild som jag tyckte såg bra ut o visade den. Den tjejen hade fylliga, fina inte allt för stora bröst.
    Jag blev lite förvånad att dom sa så mycket cc men sen förklarade dom att allt beror på storlek kring byst, kroppsbyggnad mm. Jag är ganska bredaxlad, former. Normalvikt. Om man tar för lite då så blir det för mycket mellanrum.
    KOm gärna med synpunkter!:) Det är jätteroligt att läsa det ni skriver:)
    kram

• Lillah

Är det någon som har erfarenhet av ERiksbergskliniken o Leif Perbeck? Konsultationen var snabb men han verkade veta vad som gällde o vad han pratade om. Han har väl jobbat med bröst i nästan 20 år, även cancerpatienter.'Han tyckte 450cc, runda,gelehallon. Mjukhetsgrad 2

• Lillah

Tackar!

Jo jag ska oxå ha Leif Perbeck. Har inget häng men tomt upptill efter amning.
    Jag slutade amma i slutet av april, ska op 6:e sep. Alla säger så olika hur länge man ska vänta efter amning. Kliniker säger allt från 3-6 månader efter man slutat amma. När jag har tiden har det gått 4 månader. Är det ngn som vet mer om det? Jag har en annan tid i okt annars fast i Falköping men vill helst göra i Eriksbergsk. Leif sa att det egentligen inte är så stor skillnad på runda o anatomiska mför tydligen så blir dom anatomiska ganska runda ändå när dom trycks ihop...ja hur man nu ska säga:)

• Lillah

gabbe o Abra: Tack för svaret om amningen!

Om man gör op redan efter drygt 4 månader efter avslutad amning, vet ni/någon vad som kan hända då om det skulle hända nåt så att säga? Kan det starta mjölkproduktionen igen o är det farligt?

• Lillah

Polstjärnan:Jag har varit på konsultation hos Leif Perbeck på Eriksbergskliniken. Han verkar kunna sin sak. Det gick ganska fort men så var jag väldigt påläst oxå innan.:)
    Har hört bra om dom!
    Ska göra op där
    Kram
    Lycka till T79

• Lillah

Polstjärnan:
    Jag ska göra förstoring. (inget lyft, behövdes inte sa han) Jag är ganska nöjd med brsöten idag men tycker att dom blivit tomma upptill efter graviditeten. Jag ammade bara i 1 1/2 månad och fram till operationen så har det gått 4 månadersen jag amma och det skulle tydligen vara ok. Jag har tid i början av september. Ska lägga in gelehallon, runda, högprofil, 450cc.Mjukhetsgrad 2. (det finns 1-3) Kostnad: 42000:-
    Jag har varit på två konsultationer. Valde mellan falköping o eriksberg. KK i Falköping är säkert jättebra men det är längre dit+ att de hade tid senare. Eriksberg är dyrare än dom men Leif ska tydligen vara duktig. Han håller även på med cancerpatienter (skapar nya brsöt åt dom som måste ta bort)
    Jag har väldigt höga förväntningar, kanske för höga...nä jag hoppas att dom blir som jag tänkt mig. Förts tyckte jag att 450 lät mycket men jag är ganska kurvig o har breda axlar. KK tyckte minst 500cc. Så jag hamnar nog på 450 som Leif tyckte. Det enda jag är rädd för är att det ska bli antingen för mycket eller för liten klyfta mellan brsöten+ komplikationer såklart. Eller att bröstvårtorna ska hamna för långt ner...öh lite krångligt berättat kanske:)

Endast förstoring iaf eftersom jag inte har häng. Har idag b-kupa,kanske liten. Jag vill fylla ut brösten upptill.

Kul o skriva här!:)

• Lillah

Juni2008
    Va kul!!!:) Jag skriver och berättar hur det har gått o vad jag tyckte. har tid i början av sep.

• Lillah

Jag skulle oxå jättegärna vilja ha före och efter bilder om det är ok: Gärna både och. Jag ska ha runda högprofil men det är intressant att se både och.
    lillah03@hotmail.com

Tacksam för svar!:) Jag förstår om du/ni inte vill men om...

• Lillah

Polstjärnan:
    Ja visst är det spännande!!!:) Längtar
    Åker bort torasdag till måndag, Rom. Jobbigt att lämna bebben så länge men min mor o far tar hand om honom under tiden. Dom är världens bästa:) B¨de jag o min sambo åker. Han blir hemma sen när jag har op mig. Man blir väl sjukskriven i 2 v antar jag/har räknat med det iaf. När kan man börja lyfta igen, har hört att det går bra efter 2v men att man ska ta det lugnt iaf. Bebben är ju 5mån då så jag vill ju kunna lyfta min lilla prins så fort det går:) Tur att man har världens bästa föräldrar som ställer upp...alltid:)
    Kramis

• Lillah

Snuttungen, Jag hade inte heller fått några bilder tyvärr...tack för att du vill maila:)

Svar på tråden Bröstförstoring 10