• Lillah

Bröstförstoring 10

Oj vad det har hänt mycket under tiden jag varit borta. Kul o läsa!:)
    Nu har jag bara 3 v kvar till op på Eriksberg/Leif. Börjar bli lite nervös men ändå spännande:)
    Jag festade på rejält i Rom o passade på att röka sista ciggen oxå. Nu blir det inga cigg eller alkohol över huvudtaget på 2 månader. Man kanske skulle passa på att sluta röka sen när man ändå gör ett uppehåll nu.

Anmälningen:
    Att Leif har en anmälning pågående har inte att göra med misslyckad brösop utan det var tydligen någon annat tjafs om cacerfall eller dylikt. Om någon verkligen vill veta exakt så kollar jag upp det på en gång. Har info om det någonstans i mailen. Har själv kollat upp det:)

Ja Leif är lite "vimsig" men verkar otroligt erfaren. Kan sin sak tror jag med tanke på att han op sååååå länge+att han gör nya bröst åt cancerpatienter.

Men...jag berättar mina erfarenheter efter min op såklart:)

Kram på er!!!:):):)

• Lillah

Tack för bilderna snuttungen:) Jättefina!:)

vad väger du?resp.längd?

• Lillah

Jag sover över på eriksberg. om man op em så ordnar dom det.eller om man har väldigt långt hem såklart:)

• Lillah

Tack Abra!:) ja det blev party i 4 dagar:)

• Lillah

Jag är lite rädd att det ska bli stort. Klart jag vill ha fyllliga fina bröst en inte fööör stora. Har ju redan lite bröst idag men vill ha lite fylliga upptill. Har 75/80 B idag. breda axlar o lite kurvig. 170lång väger nästan 70 kg.
    PÅ eriksberg tyckte dom 450 och på KK tyckte dom minst 500cc.hoppas att det blir bra o inte alltför stort:) jag vill absolut inte få för stort mellanrum mellan brösten o då är det nog viktigt att man inte lägger in för lite för då blir det ju lättare mellanrum va???

• Lillah

T79: tack för svaret, nu blev jag lugnare:)

jag vill oxå gärna ha mer bilder mailat om det är ok:):) tack
    lillah03@hotmail.com

• Lillah

Juni2008: skulle du lägga in högprofil,runda,gelehallon? Om jag inte minns fel så skulle vi ha samma. 450cc sa Leif till mig oxå.
    Vad har du för mått kring bysten?
    KK sa ju 500 till mig o Leif 450. Jag är skiträdd att det ska bli för stort men som sagt jag är bredaxlad o lite kurvig så det borde ju funka:)

• Lillah

bmm: 42000:- brsötförst. inget lyft

• Lillah

Juni 2008: Ja jag såg att du ska göra både och, verkar helrätt:). Jag tyckte att han sa något om 12cm men vet ej faktiskt. Men jag har ca 80cm under runt brösten. Jag tror att allt mellan 400-500 passar oss bra:) Jag ska dit på onsdag igen o prova igen för säkerhets skull. Op den 6:e:) Spännande!
    Jag är hyfsat nöjd idag så det känns väldigt pirrigt, tänker om det ska gå fel eller om man får problem eller så. Om jag var jättemissnöjd så skulle det nog kännas mer som att man inte har något att förlora...ja du vet ju vad jag menar:)
    Men jag vill verkligen fylla ut upptill!!!

• Lillah

Det ser ju sååå bra ut när man har push-up! så vill jag ha ändå..hi hi hi

• Lillah

Jansson84: Har en kompis som har gjort hos Ivan. Nöjd! Har hört mycket positivt om honom. Han har väl opererat i över 20 år, mkt erfarenhet. Har läst många som gjort hos honom som är nöjda. Skulle själv göra hos Ivan men var tvungen att avboka eftersom jag fick en tidigare tid på eriksberg. Annars hade jag lätt valt Ivan. Har endast hört en negativ grej som någon brud skrev på nätet: -Ivan börjar ju bli gammal till åren och han orkar nog inte med samma kraft som förut. ??? vad ska man tro om det då?
    Dom har ju bra priser oxå. Men dom har bara den mjuka sorten på implantaten. Det finns ju 1-3 och dom har bara 1:an tror jag. Men Aina eller vad hon heter som su får komma till på konsultation är jättebra!:)

• Lillah

Hej smilla: Vad kul!:) Skulle man kunna få se bilder? min mail: lillah03@hotmail.com
    Ska ju själv op mig och är såå nyfiken

• Lillah

T79: hur gick det för dig?:) Har du några bilder på resultatet?

• Lillah

gabbe: på hemsidan Qvinna finns det en lista med frågor inför konsultation, skriv av den:)

Svar på tråden Bröstförstoring 10