• gabbe

Bröstförstoring 10

Har bokat tid för konsultation idag! Tyvärr lååång väntetid, inte förens oktober. Men man ska ju ändå vänta minst 6 mån efter avslutad amning innan man op. sig och det är 4 mån nu. Kanske op blir efter jul...

• gabbe

Abra: På Carlanderska hos Claes Lossing i gbg. Har en kompis som gjort sin op. där. Vet inte om jag ska gå någon annanstans oxå, hon är väldigt nöjd i alla fall.

• gabbe

Abra: Jag försökte göra ristestet, men det gick sådär... Tror att jag ska lägga in ca 350 om jag ska gå efter det. Får se vad dom säger efter konsultationen. Jobbigt att jag får vänta så länge...

• gabbe

Lillah: När jag frågade så sa dom att det skulle gå minst 6 mån efter avslutad ammning, för att mjölkprod. skulle ha avtagit. Jag slutade oxå i april, men jag får nog ingen tid för op. förens januari.

• gabbe

Hej allihop.

Ska på konsulation idag, skulle eg. gå i okt. men dom hade fått ett återbud idag.

Blev helt plötsligt nervös, vad ska jag fråga...? Några tips vad jag inte får glömma?

• gabbe

Go kväll

Nu va den första biten avklarad...
    Fick tid för op. 15 okt.
    Nu ska jag bara fundera lite till. Helt plötsligt blev det väldigt verkligt...

• gabbe

Alexxxandra: Jag ska operera mig hos Claes Lossing på Calanderska i gbg.

Hur mycke ska du lägga in?

• gabbe

Alexxxandra: Låter ungefär som mig. Jag provade 300 på ena och 325 på andra dom är lite olika nu. Nu har jag 75A, 70B och med det trodde han det skulle bli en 75C, 70D.

• gabbe

Sirili:

Vad började du med för vikter på Body Pumpen på bänkpressen?

• gabbe

Har autogiro på gymmet, tänkte frysa det ett tag.
    Vet inte hur länge bara... När kan man börja igen?
    Ska operera mig 15 okt.

Väligt vad lungt det har varit här inne på sista tiden.

Svar på tråden Bröstförstoring 10