• gabbe

Bröstförstoring 10

Min man va inte så väldigt positiv i början heller, men när han förstod att det va det jag ville så tycker han att det är ok. Men han är bekymrad över pengarna :)
    Värre är det med min svägerska. När hon fick höra så ringde hon och nästan skällde ut mig och berättade för mig hur dum i huvudet jag är som ens funderas på detta, och hur äckligt det är, oansvarigt jag är, har ju barn. (Hon har alltid haft stora bröst själv 70D)

prinsessan_ :

Jag vet precis hur du känner dig, har alltid haft ångest för dom där badhusen, följde aldrig med skolan på sånt. Gympan i skolan va inge vidare heller. På högstadiet hade vi gympa som sista lektion. Underbart, man kunde gå hem och duscha

• gabbe

prinsessan_ :

Jag är 30 och hade gärna gjort det tidigare. Men nu är jag ganska nöjd att jag har väntat lite till. Har fått två barn och det känns bättre för mig att ha gjort det efteråt.
    Men dom säger ju att det ska gå bra och amma efteråt oxå.
    Men dom kan ju förändras efter graviditet och amning så man kanske vill göra om det igen efteråt.
    Lyssna inte så mycket på andra utan gör det som känns bäst för dig, det är din kropp.

Mina bröst började inte växa förens jag va 14-15år, sen blev det inte så mycket mer, jag väntade och väntade men det blev inte bättre. Så nu får jag hjälpa naturen lite på traven :)

• gabbe

prinsessan_

Ja, så har jag oxå tänkt. Men det är ju inte säkert, finns ju faktiskt dom som aldrig bytt. Enligt min kirurg så byter dom flesta för dom önskar en annan stl. Vet inte om det stämmer...
    Den typen av implantat jag lägger in ska det vara livstids garanti på, den kan inte gå sönder om ingen sticker en kniv i mig. Så jag kommer inte behöva byta för själva implantatets skull, det är väl mer om det skulle bli några komplikationer eller om kroppen ändras väldigt.
    Men jag har bestämt mig, det får bli som det blir.

• gabbe

Superstage:

Jag tänkte bara fråga hur det går med bebben, med att lyfta och så? Den va väl inte så gammal?
    Själv har jag en ettåring och undrar hur man ska klara av att lyfta upp ur spjälsängen, till skötbordet och så?
    Man gör ju en hel del lyft per dag...

• gabbe

hej.

Nu har jag oxå reg. mig på Mylava sidan.

• gabbe

Ska ha mens när jag ska opereras :( Nån som vet om man kan ta primolut-nor i samband med en operation, vill inte behöva ändra datum....

• gabbe

Börjar få storleks nojia.... Många säger att dom önskar att dom la i lite till. Ska operera mig 15 okt och tänkte lägga in 325 i vänster och 300 i höger, men nu vet jag inte... Det är så svårt att veta hur stora dom kommer bli. Går det lita på ristestet? Någon som kan ge mig råd?

• gabbe

Sirili:

Mina mått är 163cm lång 58 kg 77cm under bröstet och 87 cm över. Har testat med 300ml ris i ena och 275ml i andra. Tanken är att jag ska lägga in 300/325. Brukar idag ha bh stl 70B (trots att jag är 77cm) och ibland 75A men 75 brukar bli så stora runt om efter ett par tvättar.Vill att det ska bli en 75C/70D. Det är svårt och veta om det är lagom, det jag har tänkt att lägga in...

• gabbe

Jag har varit på konsultation, och där kom vi fram till 300/325.
    Men det är så svårt att på den korta stunden bestämma sig. Jag har gått runt här hemma med ris, och man vänjer ju sig så fort.
    Jag har gått runt med 275/300 och det känns bra. Vill inte att det färdiga resultatet ska bli mindre än det, och då bör jag alltså lägga på 50 till i varje?

• gabbe

Nu har jag ringt och ökat med 25cc. Och nu börjar jag fundera om det kanske är för mycke i alla fall. Blir tokig! Varför är jag så velig... Fast 25 hit och dit kanske ändå inte gör så stor skillnad eller?

Svar på tråden Bröstförstoring 10