Bröstförstoring 10
Polstjärnan och Lillah
Har mailat bilder till er.
Kram på er
Polstjärnan och Lillah
Har mailat bilder till er.
Kram på er
Hej Abra, Polstjärnan, Lillah
NU har ni fått mail hoppas jag. Av någon anledning låg mailet kvar i utkorgen.
Kramisar
Dollie
På tal om stort mellanrum mellan "Charles bröst", är det inte så att de personliga förutsättningarna också spelar in vad gäller resultatet? Har man långt mellan brösten innan så får man också mellanrum efteråt?
Lillah
Tack för det, jag är jättenöjd själv också. Jag är 1,70 lång och väger 51 kg. Mina 310cc var max vad Charles på VK tyckte att jag kunde ha, och jag håller med, större hade hamnat under armhålorna på mig. Jag är 70 cm under bysten och 88 cm över bysten nu.
Abra
Jo, det var jag som var "skyldig" .
Prinsessan
Jag har gjort min op på VK, och jag fick välja om jag ville ha snittet runt bröstvårtan eller i bröstvecket under brösten.
Har du varit på konsultation på VK? Charles lägger in runda också, men han rekommenderar det han tycker passar bäst på din kropp.
Lycka till och kram
Prinsessan,
Jag har mina ärr i bröstvecket. Såg en bröstop på TV för några år sedan då de la in implantaten genom snitt runt bröstvårtan. Ryser bara jag tänker på det! Det såg så våldsamt ut, fast jag antar att det går lika våldsamt till var man än väljer att lägga in dem, eftersom ärren är så små och implantaten bra mycket större. Bara det att den metoden har jag inte sett på TV, och tur det för annars kanske det inte hade blivit några nya tuttisar
.
Kram kram
Prinsessan,
jag tycker ärren är väldigt fina. Mycket tunna och har bleknat nästan helt. Jag gjorde min op 26:e april i år, så ärren är väl ca 3 månader då. De syns inte när jag tittar mig i spegeln, bara om jag lutar mig bakåt och lyfter lite på brösten så att säga.
Jag gillade inte heller tanken på att skära vid bröstvårtan - ryyyys säger jag om det.
Kram kram
Abra
hi hi, du har rätt, 4 månader är det ju
Abra
Ha en skön semester, det är HÄRLIGT att få ha ett par snygga tutts att stoppa i bikinin .
Hej Sirili/Abra
Himla ovant med nya nick på (nästan) alla. Jag lyckades få till det och behålla mitt i alla fall. Vad tror om vibrationsträning? Tänkte prova det, har köpt ett 10-kort precis. Jag har en månad kvar till 6 månader, men är det fritt fram efter 6 månader att träna bröstmuskulaturen? Frågar dig eftersom du är ett träningsfreak, själv är jag bara humörmänniska, dvs tränar mycket ibland och lite ibland, och bara det jag känner för. Just nu step-up, core och så vibrationsträning då. Har oxå lust på Pilates, men då får jag nog fixa träningsvideo och göra det hemma, för i vår lilla stad har det inte dykt upp nån Pilates ännu. Känner för yoga oxå, men jag HINNER inte, har ju 3 småkillar, en underbar gube och heltidsplugg och extrajobb som ska hinnas med.
Nå, vad tror du om vibrationsträningen och bröstmuskulaturen nu då?
PS Hoppas solsemestern var ljuvlig
Kram på dig