Hej Mimselisa,
efter 2 veckor kunde jag sova på sidan om jag gjorde som Gottfrid och "kramade" en kudde som stöd. Jag liksom petade in den liiite under nedersta bröstet och sen in mellan dem, då gick det jättebra med sidoläge.
Jag kunde inte heller springa efter 2 veckor, men annars mådde jag bra och hade inte ont, förutom att alltför yviga rörelser kändes stramt och obehagligt. Jag kände mig så gott som vanligt igen efter 2 veckor, förutom att det spände och stramade när jag var för yvig i mina rörelser, samt att det tog emot om jag lyfte för tungt. Det känns fortfarande när jag lyfter för tungt förresten, eller snarare om jag lyfter med armarna för långt ut från kroppen.
Mina bröst är nu 6 månader, jag är också op:ad på VK förresten, och inte förrän nu tycker jag att de känns rätt okej vad gäller mjukhet. Skillnaden mot efter 2 veckor är mycket stor. Jag gick och väntade och väntade på att de skulle mjukna, och visst gjorde de det, men det gick så sakta. Vid 4 månader slutade jag vänta och tänkte inte mera på det, och nu är de mjuka igen, inte som ett par normala 40-årsbröst som har ammat en hög barn, utan mera som ett par fasta tonårsbröst.
Ska på 6-månaders återbesök på måndag, så får vi se vad Charles tycker om resultatet.
Men lugn du, de kommer att mjukna mycket mera än vad de gjort nu, de är bara 2 veckor än, du får ha tålamod...
Jag hade en 70AAAAA innan op:en, lade in 310cc i varje och har nu en 70D.
Kram på dig