• Godisråttan

Invägning ihop?

brud_aug08
    Gå en extra lång prommis ikväll då. Det är nog ingen fara!

• Godisråttan

Hej tjejjer!
    Jag vägde mig torsdags morgon och vägde 70,1kg och jag startade på 73kg så nästan 3 kg på 2 veckor.Nu är det så att jag var på personaljippo i torsdags, tapas med tjejjerna i fredags, middag hemma hos en god vän i lördags och söndags kom en kompis till oss och vi såg sista avsnittet av bachelor med godis!!KATASTROF!!!!!Nu är det skärpning!Kommer köra hårt denna vecka för att kompensera. Mitt mål är att komma under 70kg på fredags invägningen även om jag gått upp lite nu. vill vara nere på 60 något igen....usch får ångest att jag tabbade mig så när det gick bra...

• Godisråttan

Vad dåliga ni är på att skriva här tjejjer!Hur går det för er?jag åt kakor idag till fika...

• Godisråttan

usch känns inte som jag kommer ligga under 70 på fredag. Röda veckan och blir svullen och vattnig...skulle så gärna vilja komma under 70 denna vecka...

• Godisråttan

Hur mycket går man upp under röda veckan egentligen?Jag känner mig som en ballong...

• Godisråttan

Snowsee
    Jo det är ju bra men trist på fredag när jag ska väga in mig.. Jag har ingen mens då jag äter minipiller men tror det är innan nu för jag är svullen och brösten ömmar och nej jag är inte gravid

• Godisråttan

Välkommen Saga med Nova

Här går det inte så jättebra..Har extrem tandvärk. Gör en rotfyllning och det har blivit komplikationer och har varit in till akuten flera ggr i helgen och eftersom jag äter mycket värktabletter för värken så måste jag äta mycket då jag annars mår illa...Ond cirkel!Men ska till min tandläkare idag igen så vi hoppas att det blir bättre...suck!

Vad duktiga ni alla andra är!

• Godisråttan

Hello girls!
    Hur går det?Lite uppdateringar tack!
    Själv åt jag korvstroganoff igår,inte bra men var såååå sugen och det blir det till matlåda idag också...Men jag hade i 4stora morötter också!Testa det,jättegott!Så lite nyttigare antar jag och såsen var minimjölk och minifraiche.har varit dålig på att träna men ska verkligen försöka göra det idag eller allafall gå en lååång prommis med dogzen.
    Jag har köpt brustabletter med krom och kalciumpyruvat, tropisk smak. Tror de funkar lite allafall Viktkontroll heter de.
    Glöm inte att drick mycket vatten tjejjer!

• Godisråttan

Snart är det invägning tjejjer!
    Jag känner mig bara uppblåst och fluffig...

• Godisråttan

Hej tjejjer!
    Jag har varit dålig på att skriva här men på fredag är det invägning igen! Har tappat lite fokus pga diverse saker som har hänt men nu är jag på G igen!!1 kg i veckan är det rimligt?Jag gifter mig i maj. Väger nu 71kg vill gå ner till 64 kg.

Svar på tråden Invägning ihop?