18 augusti nr3!
jag hoppas att alla hitta vägen hit!... vår gamel tråd stängde bara 9 dager innan dagen D!
här finns länken till vår tidigare tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2273670.html
jag hoppas att alla hitta vägen hit!... vår gamel tråd stängde bara 9 dager innan dagen D!
här finns länken till vår tidigare tråd
www.brollopstorget.se/Forum-1-21/m2273670.html
Vi väntar på fotografens bilder... Vill ha dom NU! Får nog sätta mannen på lite terror av kusin (det var hennes man som tog korten)...
Själv kan jag kolla på våra honeymoon kort hur mycket som helst vill visa dom för alla som sätter sin fot innanför vår dörr. hihi..
Vi var på Mauritius mellan den 23/8 till den 2/9... Så då har vi varit där samtidigt!! Vi bodde oxå i en svit, tror det var nr 712... Helt underbara rum!!
Vi har varit på visning hos vår fotograf för någon vecka sen och valt ut bilder till vårt album (det var 110st bilder han tyckte blev bra... lätt och välja ut.. hmm...) och idag blev alla tackkort färdigskrivna och i morgon ska dom postas! Vårt album är klart nåsta vecka och då kommer vi ha 44st av dom bästa (enligt oss själva) bilderna i ett vackert album....
Men vi väntar fortfarande filmen från både vigseln och festen! Det e så härligt att man får små godbitar att njuta av nu även efter själva bröllopet!!
we only hard 1 other couple speaking swedish there in 1 night... we were sat next to them in the main bar after dinner one evening, btu they didnät stay long so we never said hello... could have bene u guys!... can't really tell from your wedding pictures though! very funny if it was!
we were in suite 621...just the next building! i guess u were opposite the spa...we were opposite the mini golf...
we've been dreaming about the honeymoon today and wishing we were still there!... the prices without the honeymoon special though make that idea impossible...at least for a while
förlåt... insett nu att jag skrev på engelska!... jag ska organisera bröllopsresar bilder nu och gör en lite bearbetning ... min mans bror (som var bestman) kommer ikväll för middag och kolla bildarna!
Åååå va snabbt den första månaden som gifta har gått =)
Har varit en alldeles underbar månad
Bröllopsberättelse och foto från vår fantastiska bröllopsdag finns på vår hemsida gus-bea.weddingannouncer.com
Kom hem igår efter en underbar bröllopsresa... Två hela veckor i Italien...
Har ni skickat era tackkort?
Äntligen fick vi våra bilder! Tog lite längre tid än vi kommit överens om, men bilderna blev fina. Dessvärre hade det blivit ett litet fel och vissa av bilderna i bildspelet låg inte med som orginalbild på cdn och därmed kan vi inte framkalla den bild vi vill ha som tackkort. Men förhoppningsvis kan fotografen skicka bilden via mail så länge så vi får iväg beställningen och kan skicka våra tackkort.
När vi såg bildspelet, som är musiksatt med den låt som vi hade som solosång började jag gråta. Var inte berädd på känslorna som bubblade upp och att jag skulle tycka bilderna var så pass fina som de är. (gillar inte mig själv på bild). Är så glad att vi la lite pengar på fotograf, så här fina bilder hade vi inte fått annars.
Jättefina bilder... tror nog jag har kollat på dom innan... Jag älskar låten med Sanna Nielsen som ni har på er hemsida...
Mrs*N* 18/8 skrev 2007-09-22 17:38:27 följande:
Jag la våra tackkort på brevlådan idag....! Hoppas ni hade en härlig smekmånad i Italien... Var någonstans var ni i Italien?
Det e okej att du skrev på engelska... så får man träna på den oxå....! :) Ja, det kanske var vi som satt där... Ha tittat på era bilder men känner nog inte igen er...
Det stämmer att vi bodde vid spa anläggningen... var ni där nån gång? Själv boka vi varsen helkroppsmassage... härligt!!
Håller med. det var inte billigt att äta på hotellet... tur man hade halvpension... Men maten var riktigt god och det var ju tur iallafall..
Våra tackkort skickade vi tre dagar efter bröllopet, eftersom vi hade bästa vännen som fotograf blev det möjligt att fixa det så snabbt. Det kändes otroligt skönt att vi kunde göra det så snabbt och sen fokusera på album och böcker som vi har gjort av fotona
wow! vi har bestämt oss för foto nu... men har inte beställt dem ännu... och då måste vi skriver alla kort... måste göra det nu i veckan!
Emma1982:
Vi hade det helt underbart och jätte skönt.
Vi var i Sorrento som ligger utanför Napoli och så var vi i Rom..
vi beställde tackkorts photo igår... nu är det 'bara' at skriver alla kort... hmm...
Vad skönt att ni valt bild och fixat tackkort... men att skriva alla + kuvert tar in tid... Vi hade ingen förtryckt text på kortet utan skrev allt för hand... personligt men lite jobbigt... Skönt att ha det gjort, folk har fått det idag i brevlådan och har ringt och tackat... :)
vi ville också det det mer personligt och skriver all kort själv... ska sätta igång med det nu i helgen... förmödligen!
jag vill gifta mig igen! hade såååå roligt!
Jag med... svårt att slå en sån dag med den festen man hade tillsammans med ALLA sina vänner och familj...!!
Men vet ej om jag hade klarat den nervositeten man hade innan man gick in i kyrkan så jag håller mig nog till att fler fester som liknar ens bröllopsfest borde man ha!!
jag var itne alls så nervos... jag kan absolut tänke mig att göra hela dagen igen!... hehe
finally... bilder från vigseln, fest och även smekmånaden!
kolla under photoalbum var finns där länker...
terriandolof.weddingannouncer.com/welcome.html
Kul att få titta på era bilder från smekmånaden, vi har ju samma miljöer på många av våra bilder... Häftigt! Nu längtar man ju tillbaka...! Superfina bilder även från ert bröllop!!
jag precis, samma plats, liknande minnen!