• Svar på tråden 18 augusti nr3!
  • Bakelse

Hihi, roligt med vinet PennyJenny!!

Vår dag blev också perfekt! Vi körde med överraskningsbröllop och det blev precis så bra som jag hoppades!

Så nu går jag och försöker vänja mig vid att vara fru och bestämma mig för vilket efternamn det ska bli i fortsättningen...

• tree

hej alla! vad kul det var! helt underbar! har itne tid att skriva så mycket just nu, men jag har lagt upp några bilder på vår hemsida!... inte så många ännu men mne...

terriandolof.weddingannouncer.com/

• Daia Gräddnos

Vad vackra ni är tree!

• majasmarie

Även vårt bröllop blev helt fantastiskt, det var verkligen allt man hade önskat och lite till!!!

• Lokatten

Vårt bröllop blev också helt underbart!!!!
    Vilken dag..

• sahlena

Instämmer!!
    Tur med väder mm.. Några saker som inte blev som vi tänkt men överlag var allt perfekt.Bilder kommer senare.

• Jill_Lyngøy brud

Jag nu är man äntligen fru (eller kone som det så fint heter i Norge)

Det har kännts så otroligt långt bort hela vägen i planering osv & helt plötsligt är sagan "över" eller iaf nästan. Vi gifte oss ute på en liten obebodd ö i nord Norge, där vi bor, så det är fortfarande jobb med att ordra allt. & inte minst frakta tillbaks tält, golv, bord stolar mm till 110 personer.

Solen sken inte den 18 Augusti, men det var uppehåll större delen av dagen & gästerna sken som solar trots att det var lite kyligt på vår lilla ö. vigseln var helt underbar, kunde inte blivit bättre. Vi fick säga Ja till varandra under bar himmel, fantastiskt pianospel & sång. Middagen var super, festen, talen & spexen likaså! så dagen kunde inte blivit så mycket bättre. Det blev en Tokrolig bröllopsdans som uppskattades, galen prickig bröllopstårta & helt fantastiska omgivningar. De sista gästerna åkte hem 11 dagen efter (vi vid 3!) & det tar vi som ett gott tecken :) Detaljerna är det bara i som vet om & visst kunde man ändrat på några saker så här i efterhand. Men allt som allt gick allt bättre än förväntat
    Det är förvånandsvärt skönt att vara gift! På Onsdag åker vi till Mauritius i 2 veckor för att hinna va lite nygifta.. Kan knappt vänta

Fïr er som har dagen kvar, njut allt vad ni kan. Det är en underbar upplevelse..

Många Kramar /En trött & lycklig fru Lyngøy

www.jill-asle.com
    (få bilder från bröllop i Gjesteboken!)

• Daia Gräddnos

Jill_Lyngøy brud

Nord-Norge är så vackert... Og ni ser underbart lyckliga ut - vad snygga! Vi gjorde tvärt om som er, bor norrut och gifte oss i sydSverige. Blev bra det med:)

• Zandra

Hej alla nygifta brudar!

Var haller ni hus nagonstans? Fortfarande pa smekmanad?
    Vill ju sa garna hora om hur ni hade det och se era bilder!!!
    Jag har lagt upp en hel del bildor pa var nya hemsida:
    www.mathisblog.com/wp-gallery2.php

Hoppas vi "ses" har snart igen!

P.S. Vad tycker ni om BT's nya design?

• Majsan_älskar_Martin

Åh... vårt bröllop var fantastiskt. Hela dagen var perfekt, alla hade roligt och allt var avslappnat och fabolöst underbart. Jag sa Ja för tidigt i kyrkan innan prästen pratat färdigt. Sedan kunde jag knappt prata när jag skulle avge löftet. Jag grät mig igenom dom och tvingade fram orden i raketfart. Min man sjöng och spelade en egenskriven sång som var det vackraste jag hört i mitt liv. Alla älskade den. Behöver jag säga att jag grät...?

Vi kom hem från bröllopsresan i förrgår och jag har i stort sett bara hållt på med bilderna sedan dess. Min mans vän tog över 1400 bilder och vi har så många bra så vi vet inte hur vi ska kunna välja. Vi är så glada att vi inte lade tusenlappar på en riktig fotograf.

Bilder finns på: majsanochmartin.weddingannouncer.com/photoalbums.html

Kram från Fru Olsen

Svar på tråden 18 augusti nr3!