• Svar på tråden 18 augusti nr3!
  • Zandra

Usch, vilket satt att stanga ned traden sa kort infor brollopet, sa man var tvungen att avsatta dyrbar tid till att leta upp den nya traden...

Hur gar det for er? Allt klart? Jag ar fortfarande inte klar med festprogrammen, sa nu borjar det brinna i knutarna....maste aterga till dem...vi aker namligen till Tyskland om bara tva dagar!!! Om vi inte hors innan...nagot sager mig att jag inte kommer att ha tid att hanga sa mycket mer har...sa onskar jag er alla 18:e augusti brudar ett stort lycka till. Hoppas ni far en underbar dag!!! Vi hores...

• augustibrud8

Jaha, 05.30 vaknade jag i morse fast att jag somnade sent..Dom säger ju att man ska försöka vara utvilad sista veckan men det verkar omöjligt för min del.
    Jag känner mig inte överdrivet stressad men det är väl undermedvetet kanske eftersom jag sover så dåligt. Märker också att jag är lättirriterad och det är ju tyvärr min älskade som råkar ut för det.
    Hur mår ni andra nu när det är så nära?
    Ibland hade jag önskat att jag hade haft en vecka till innan bröllopet men lika ofta längtar jag som bara den till lördag...

• brud78

Jag har helt plötsligt börjat inse att jag ska gifta mig på lördag:), det har liksom känts så långt fram hitills.
    Shit alltså, undrar om jag har allt klart men jag tror det. Naglar och hämta kläder imorrn, dukning på fredag sen så.....nej just ja, lite dricka och smågrejer som ska inhandlas bara....huvva.

• Sommarbröllop 07

Bläää - sitter på sambons jobb och skriver ut festprogram... Tar ju verkligen hur lång tid som helst... När det väl blivit rätt!

Känner mig lite trött nu. Sovit dåligt de senaste dagarna också. Men när det här är fixat så ska det väl ordna sig hoppas jag. :)

Hoppas det går bra för alla er andra. Nu är det inte långt kvar!

• Majsan_älskar_Martin

Jag sitter också och skriver ut festprogram. Ska nu lägga in den sista sidan faktiskt och sedan ska jag såklart fortsätta att sätta ihop dom. Jag ska också skriva ut frågesport, svarskort och diplom.

• Sommarbröllop 07

Vad härligt att vara på sista sidan... Är väl själv på en nummer 15 av 65 eller så... Suck - vilken tid det tar!

Vill ha det klart idag, men hopsättning blir nog imorgon :)

• PennyJenny

Vi har nu bara 4 personers presentation kvar att göra, sedan skriver vi ut bordsplaceringen (vi har inget program utan bara ett a4 med menyn och bordsplacering/presentation)! Och idag är det provmakning, fixa naglar, hårkonsultation och lite handla. Och reda ut den där djälva frukost frågan. *suckar*

Vi har ju en hel del av gästerna boende kring festlokalen nu över helgen och sambon tyckte det vore käckt om vi fixar fram frukostmat till lördag-sön. Och det lät bra tyckte jag så slipper alla köpa sitt eget smörpaket och så. Han ber sina föräldrar och svärmor säge att det är inga problem. Men nu har svärfar gjort det till en jättesak. Räcker kylarna (vi har tillgång till 2 stora resturangkylar i storköket, och 1 halvkyl i varje frukostutrymme), ojojo - det blir ju många mackor att bre (ingen har pratat om att de ska göra det, var och en får själv gå och ta, svärisarna ska bara sköta handlen). Och så lyssnar han inte när jag förklarar hur det är. Blev så djälva irriterade i gårkväll på honomom. Varför göra en sådan stor grej av något så enkelt? Tur att svärmor håller med mig och idag ska sambon prata med honom och reda ut det. Tur det bara är han som gör en stor grej av det.

Snacka om att man själv är lite känslig för jag blev så ledsen av det här i gårkväll. Men idag är det okej och jag är mest lite småirriterad bara. Men som sagt, det får sambon reda ut för det här hans pappa.

Annars är det faktiskt lugnt... ;)

• Majsan_älskar_Martin

Nu har vi varit på slottet och lämnat alla praktiska saker. Det enda vi har kvar att göra på vår att göra- lista är en liten låtlista på Ipoden att ha i livebandets pauser. Sedan ska jag börja packa inför bröllopsresan så det är färdigt samt kolla upp alla flighter och så vidare en extra gång. Jag ska också boka helikopter resan över Grand Canyon. Öva på dansen ska vi också göra ikväll. Allt måste vara färdigt idag för vi har bestämt att imorgon ska vara en bröllopsfri dag. Vi ska inte behöva göra någonting imorgon som har med bröllopet att göra.

• sahlena

Startade upp en ny sida när den gamla stängdes men började bli orolig när ingen skrev på den nu så här dan innan.. såg då att Tree fixat en ny...

Svar på tråden 18 augusti nr3!