Inlägg från: Fröken smultron |Visa alla inlägg
  • Fröken smultron

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Ölandstok. Köp!!! Vi har också köpt marshaller som vi tänkte tända utanför festlokalen efter middagen (vid nio-tio-tiden). Vi var på bröllop i början av juli och då hade de marshaller på kvällen. Det var jättefint!

• Fröken smultron

Vi kommer att dra iväg på bröllopsresa två dagar efter bröllopet. Ska bli SÅÅÅÅ skönt att få vila upp sig lite och bara umgås jag och MIN MAN.

Usch usch usch!!! Jag känner att det är en förkylning i antågande. Nu gäller det att bekämpa den med en gång så att man kan vara i toppform om 17 dagar. Har ni några magiska huskurer att tipsa om???

• Fröken smultron

Rosenlarv.
    Oj, vad har hänt?

• Fröken smultron

Hon kommer säkert att ta det jättebra och vara förstående! Det är ju bäst för alla att ni gör en borglig vigsel ifall det nu inte känns bra med en kyrklig.

Har ni lyckats hitta någon vigselförättare med så kort varsel?

• Fröken smultron

Lämnat in för gravyr och putsning idag faktiskt! Skulle ta 1-2 veckor att göra så det var verkligen dags nu. Men vi ville liksom inte vara utan dem, så vi har skjutit på det så länge som möjligt.

• Fröken smultron

Ja, det känns helskumt att inte ha sin förlovningsring på fingret. Jag har flera gånger idag fått hjärtat i halsgropen och trott att jag har tappat den innan jag kommer på att jag ju lämnade in den i morse.

Rosenlarv, skönt att ha det jobbiga samtalet avklarat!

• Fröken smultron

Postogram-adress. Kan vara toastmastern, den enas föräldrar, restaurangen, etc.

• Fröken smultron

Louise14,
    Oj då! Då smäller det nog till i helgen då!

• Fröken smultron

Du kommer säkert att verka förvånad trots att du kanske vet vilken dag det smäller. Du vet ju inte hur de ska fånga in dig eller vad ni ska hitta på under dagen. Det kommer helt säkert bli en kanondag!

• Fröken smultron

Vi ska ha bordsplaceringen i festhäftet.
    Fick faktiskt 2 avbokningar idag Vilken tur att vi också har väntat lite med att skriva ut festprogram. Måste ju pyssla om lite i bordsplaceringen nu. Tänkte nog kanske skriva ut det på måndag eller tisdagen innan bröllopet.

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)