Inlägg från: FruÖlandstok |Visa alla inlägg
  • FruÖlandstok

1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)

Rosenlarv
    min karl är 28 år så det går nog inte skylla på åldern.. ;) men usch vet inte vad jag ska säga att du ska göra.. förstår att du är rädd för å ha tråkigt.. fast jag har en studiekamrat till mig som hade bröllop.. dom hade ingen dans alls å alla hade skitskoj.. dom sa att det var den roligaste festen på väldigt väldigt länge..

hur många kommer på festen? är det mkt blandat eller mest släkt?

• FruÖlandstok

ja jisses vad tiden går fort..

jag tänkte på det med festen.. vi ska stanna kvar sist å plocka iordning det som behövs (städar gör dom som vi hyra av dagen efter).. men jag är rädd att festen håller på för länge.. hur gör ni.. slutar ni bara spela till slut? till längre än två känns inte så jätteroligt att hålla igång.. jag brukar själv aldrig orka det..

• FruÖlandstok

*leva i förnekelse*

• FruÖlandstok

vi har också hemsida..

www.pahlsson.st (är dock en weddingannoncer-sida)

ja det blir spännande å se vad som händer med festen.. fast dom flesta av våra gäster bor 3mil bort så dom vill nog inte åka hem fööör sent.. *hoppas* ;)

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    ska bli sååå spännande å ser hur ditt bröllop blir.. hoppas nån filmar det så man får se ;)

såg faktiskt weddingsinger i helgen.. hihi, den är så fin den filmen.. jag som inte ens gillar Adam Sandler..

Louise14
    ditt bröllop verkar bli sååå fint om man kollar på bilderna på sidan..

å tjejer.. snart är vi FRUar!!!!!!!!!!

• FruÖlandstok

jag vet inte om det är ett omen.. nu ringde dom från hembygdsgården å sa att vi inte fick komma förrän 16,00-16,30 eftersom det var en begravning innan.. GAH! blir man trött eller blir man trött? Vi fattade som att vi bokade in oss från 12,00 eftersom vi betalar extra för det men det är klart dom väljer å boka in en begravning först eftersom då får dom ju in 1000kr på det å sen 500kr för oss för att vi vill ha den tidigare.. jag som tänkte ta det lungt på kvällen.. suck..

• FruÖlandstok

vad är det mer nu som kan krångla när maten, ringarna å lokalen krånglar? min m2b?

• FruÖlandstok

Rosenlarv
    hehe ja det är nog så.. min storebror erbjöd sig precis hjälpa till med lokalen också så vi klarar no det nu..

• FruÖlandstok

jag som sitter här å är hungrig å allting också.. nu vill jag också ha.. det låter jättegott du.. nästan så jag vill ha nått liknande själv..

• FruÖlandstok

Fluffbullarna
    haha.. tack för panikattacken.. slapp jag yttre dom orden.. SERIÖST!! 10dar!!!!!!!!!!!!!

hjälp

Svar på tråden 1:a September, DEL 2 ( gamla stängdes)